Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 64 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Leuk Annemiek! (:
En Lisa, iemand noemde mij ook een emo, of een gothic. Ik weet niet waar dat op sloeg, aangezien ik een totaal andere stijl heb, maar goed. Ik snap sowieso niet dat mensen het beledigend bedoelen, alsof het slecht is om een emo/gothic te zijn, maar goed 0.o

Whoeesh, echt een topdag. haha ;d School overleeft - wonder boven wonder- , naar het winkelcentrum gegaan voor een zwarte stift om op mijn muren te schrijven en ook meteen een slush gehaald.
Ook nog samen met mijn zus leuke herinneringen opgehaald aan mijn moeder. En een vlinder op mijn muur erbij getekend, die ook nog goed is gelukt, haha <3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Die mensen weten niet waar ze het over hebben omdat ze close minded zijn, dus lekker laten praten!

Al mijn stofzuiger zakken die bij mijn stofzuiger zaten , zijn nu op ><.. En je raad wel waar ik heen ga: De stofzuiger zak is vol, en ik MOET stofzuigen.. Wordt gek van het katten haar ><! Eerst maar eens uitzoeken welke er in moeten, dacht eerlijk gezegd dat ik er nog 1 op voorraad had.. Maar goed! maakt niet uit, ff uitzoeken en als ik het dan nog niet weet, dan vraag ik het wel in de winkel..

WEEKEND!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Bahh, lekker vroeg wakker. Ik werd de hele tijd wakker door mijn neus en keel, bahh.. >,<
En ik ga vandaag misschien een regenboogcake proberen te maken :33
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Moet om half 5 paardrijden, dus om half 6 is die les afgelopen en ik moet me dan echt gaan haasten wat ik & me pa willen Nederland - Denemarken gaan kijken c:
En we zijn terug gegaan naar het oude voer bij mijn hond, want ze eet het andere voer niet en nu ze terug is bij haar oude voer heeft ze haar hele bak leeg gegeten, dan leeft ze maar een maandje korter, liever dat dan dat we nog 3 maanden met d'r vechten om eten naar binnen te krijgen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde

Vandaag even mijn inbox uitspitten en alle accounts die ik niet meer zo vaak gebruikt heb, verwijderen.
De meeste waren toch maar voor een klein dingetje, en ik ben weer klaar met internet & forums (:

Ik hou echt het meest van Nederland tijdens het EK of het Wk, haha. Iedereen is zo gezellig, en als we nog wat verder komen, heb ik altijd het gevoel alsof we met de buurt 1 grote familie zijn.
Maar dat kan ook aan mij liggen, haha (:
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Gisteren naar een crematie geweest. Het was veel zwaarder dan ik had gedacht. Tijdens zulke diensten probeer ik meestal mijn emoties af te sluiten, omdat ik het vaak gewoon erg moeilijk vind allemaal. Maargoed, dit keer lukte dat niet zo goed en ik denk dat het eigenlijk alleen maar beter voor mezelf was. Nu heb ik het gewoon goed weten te verwerken. :)
marlinde

Whoesh, ik bedenk me nu pas dat, terwijl de meeste toen ze 6/7/8 waren luisterden naar K3 ofzo, ik opgroeide met John Mayer, Bløf enzo :')
DesiGuusje
Snackventer Snackventer

Ik wordt geopereerd komende week :cry gelukkig maandag nog autorijles en dinsdag nog een keertje school. woensdag nog een par anders artsen (waarvan de kno arts voor het laatst, Yeah, weer een arts minder) en dan donderdag onder t mes. En ik hoop hiervoor nog een rok zelf af te maken (trots)!
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Inderdaad sterkte Desuguusje :O

Vandaag was heel geweldig, echt -.-
mijn moeder is opgelicht en is een heleboel geld lichter, morgen zou ik mijn verjaardag vieren met mijn opa en oma wat niet doorgaat en ik had ruzie en mijn moeder is me helemaal zat -.-
Ach ja... gaat niet zo lekker hier op het moment -.-

een ik zag bij de action een nep huidje liggen en die was heerlijk zacht en warm dus die wil ik kopen en in mijn bed leggen :D
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ah, ik ben echt super blij. Een vriendin van mij gaat naar Azië en dan gaat ze cirkels voor me kopen zodat ik ze niet online hoef te kopen, super sweet dat ze aan me dacht. Eind van de maand eventjes geld over maken naar haar.

Nu druk aan het rpg'en, om 2 uur komt vriendin, moet nog vet veel dingen doen dus word om één uur effe snel douchen. Ik heb die vriendin al echt heel lang niet gezien, dus word wel leuk.

En en en, ik ben verliefd op mijn pet, ik draag hem nu al twee dagen fulltime..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie