is een verhaal over een doodgewone familie.
uit St. Claire (een wereld die ikzelf heb gedownload raad hem echt aan!)
The Background Story
Okey het gaat dus over een familie in St. Claire, dit huishouden is klein, daarvoor leven ze ook in een vrij klein appartementen woning. Een ''brave'' tiener Ricky Twin Heart, z'n moeder Leah Twin Heart met een angst voor vuil, en een overbezorgde vader Jerry Twin Heart.
KIJK!! hier onder met z'n allen.

beetje vage foto maar ja... ze zijn gewoon een beetje raar...
Chapter 1: Geld zorgen

'Pap?...mag ik een gitaar?' zei Ricky vol overtuiging.
Bij Jerry deed dat een beetje pijn van binnen en zei:'Nou... we hebben daar... geen... uuuh... plek voor?'
Ricky smeekte: 'Maar als we gewoon wat dingen uit de weg schuiven dan kan dat toch wel?'
Jerry wist dat zijn zoon gelijk had maar hun hadden er geen geld voor, en helemaal niet nadat... dat doet hem nog steeds zeer. En het is al weken geleden... maar toch...
'Pap...?' zei Ricky vragend en bezorgt 'PAAP!'
Jerry schrikte uit z'n gedachten: 'uh? oh... uuuh... ik kan niet alles voor je kopen, zoek maar een bij baantje.'
Ricky maakte een diepe zucht en accepteerde het feit dat dit niet ging werken.

Jerry ging naar het toilet en kroop ineen, en huilde en niet wetend waarom.
Hoe kon het nou gebeurend dacht hij in zichzelf. Hoe kon hij nou ontslagen worden. Hij probeerde het wel maar het lukte toch niet.
Na een tijdje waste Jerry zijn gezicht en ging terug naar de kamer.
Waar nu de muziek best hard stond, hij zag zijn mooie Leah en een pracht van een zoon dansen.

Leah keek bezorgt toen ze hem zag en vraagt:'Wat is er?'
Jerry huilde bijna weer en zei:'ik ben het zat om telkens weer geldzorgen te hebben!'

Leah zei lachend:'Kom hier! morgen vind je vast wel een baan'
Dit was nog niet het einde van Hoofdstuk 1: Geldzorgen.
volgende week gaat het verhaal weer verder.
hopelijk vond je het wat en tot volgende week!