Pff, lekker joh, 20 rondjes rennen met 20 graden, gezellig. Gym is vreselijk, vooral als je verplicht bent buiten te gymmen omdat de examens in de gymzalen zijn -.-
En zaterdag bij het pupje kijken
En we moeten gewoon nog 5 weken wachten (eigenlijk 4,5 weken), maar toch ;o
Wow, mijn punten natuurkunde gaan echt omhoog. Eerst allemaal onvoldoendes en daarna twee voldoendes en ik sta nu voldoende
Het was vandaag ook echt lekker weer om naar huis te fietsen, ik hou van die warmte
Nu even scheikunde pw voor morgen leren en daarna hopelijk nog even sims
Dat ik me irriteer aan die mensen die achter je rug om allemaal dingen lullen, bv. dat ik gay ben, en dat die jongen me haat. Nou, zoals Ans al op twitter mijn tweet had geretweet. 'Mij gay noemen achter me rug om? Ik vind lullen toch echt meer voor meiden.'
En dan nog? Wat heeft iedereen toch tegen gays, iedereen zegt 'niks' maar je scheldt er wel mee. vind ik niet kunnen :\
Maar voor NaSk stond ik een 7 en toen kregen we een vervanger maar die was echt slecht, ookal had ik wel 2 goede punten, een 7 en een 8 en nu heb ik een proefwerk gehad en heb ik nu een 8.8 dus nu sta ik een 7.4 =D
@AnsjJ2 'T probleem is dus dat ik andere interesses heb.. Ik ben niet zoon persoon die erbij wil horen door te roken / stoer te doen etc. Ben je normaal ben je volgens de meesten al gay. Terwijl ik dat niet ben.
Bleghh.. Waarschijnlijk is er gister echt wat in mijn oog gekomen, t traant als een gek, het voelt zegmaar als een wimperhaartje, maar je ziet niks. En alle adertjes zijn heel, mss onder het ooglid ofzo, naja ik ga douche en kiep wel ff een lading water in mijn oog, het kan niet erger tranen als nu. (Ik probeer niet te knipperen, want als ik dat doe gaat dat oog echt vreselijk tranen)
Kweenie wat het is, het begon met iets wat leek op een gesprongen ader.
V
^ Dat komt me erg bekend voor. Misschien is je oog ontstoken? Dat was bij mij iig wel zo.
En ik wil kwijt dat ik de laatste tijd echt ontzettend slecht slaap en dat dat niet handig is als je nog veel dingen moet doen. Ik denk eigenlijk dat ik nu alles maar laat liggen en gewoon ga slapen. Het heeft ook niet veel zin als je er met je kop niet bij bent.
19 juni ga ik auditie doen voor de rol Jane in de musical Tarzan! Krijg ontzettend veel complimenten op mijn spel en op mijn zang, dus ik moet het maar gewoon gaan doen! Heel spannend want we hebben een paar hele goede dames in onze musical vereniging.
Als ik Jane word betekent dat dat ik dan 6 tot 10 keer op moet treden voor minimaal 100 man per keeR!
2 uit mijn klas doen opeens hartstikke kattig tegen me, na hemelvaart lijkt het echt alsof ik ze heb lopen prikken ergens mee ofzo.. Een vriend zei ook dat je een beetje kan zien wie nou tegen wie een muurtje opbouwt, en nu is het tegen mij. Naja, ik laat 't maar lekker, 't boeit me geen moer.
Dat mijn vrienden me hartstikke irriteren, met al hun ruzies en gezeik :/
Het is niet tegen mij, maar na die 2, bij eentje zelfs 9 jaar, horen ze wel te weten dat ik er niet tegen kan als ze slecht praten over mensen die veel voor mij betekenen.
En dat ik geen writersblock heb, maar dat ik bang ben om een verhaal te verpesten waar ik redelijk blij mee ben, en dat ik daardoor niet verder schrijf.
Pff, ik ben zo bang om mensen teleur te stellen, en niet alleen in dat gebied :/
Oké, ik stop met zeuren, ik had immers afgesproken met mezelf dat ik zou stoppen met zeuren
Ik ga kijken of ik een mail kan sturen naar het ziekenhuis met de vraag of ik een knuffel naar een (onbekend) ziek kind mag sturen <3 Ik hoop het zo erg, en anders verzin ik wel een andere manier om een kindje blij te maken met een grote teddybeer.
En ach, anders gooi ik het bedrag dat die teddybeer zou kosten maar bij mijn goede-doelen potje.. (:
Ik wilde met 2 vrienden zwemmen vandaag, kan dat niet omdat ik moet oppassen en vanavond wegmoet :c
En nu zijn zij wel met nog wat jongens en zit ik hier alleen, met mn huiswerk. -.-
Maar we gaan morgen misschien weer, dus dat zou wel leuk zijn :3
waah, die CEO van CCM is echt gestoord
hij laat een 14 jarig kind debuteren in T-ara een groep die al zo'n 3 jaar bestaat en ook succesvol is
en hoe zal dat kind zich aan sommige sexy concepts kunnen aanpassen? en aan die onwijs drukke schedule van T-ara
en ze neemt de plek van mijn lieve maknae in door de nieuwe maknae te zijn... en nu zullen Qri en Boram zowiezo nog minder lijnen krijgen dan normaal
ze hebben al vaak alleen maar een klein stukje in het begin bevoorbeeld stukjes zoals 'Hey it's T-ara' of 'Yeah let's dance' maar meer ook niet
echt ik ga die CEO van CCM opeten
en inplaats van alleen T-ara promoten zou hij ook gewoon SPEED en 5Dolls en GangKiz kunnen promoten
als T-ara het slecht doet met die nieuwe members krijgen ze natuurlijk weer de schuld van die stomme CEO
en het kan zelfs nog dat oudere members vervangen worden like wtf
dan is T-ara, T-ara niet meer
waah ik ben volgens mij een beetje fan van T-ara x)
Oh, wauw net lekker in het zonnetje zitten lezen. <3
Moet nog best wel veel huiswerk maken dus ik ga maar snel beginnen en vanavond nog sporten denk ik!
Vandaag bij de training echt niks uitgevoerd maar het was wel gezellig en dat is het belangrijkste
Net was het even aan het onweren maar nu is het weer wat afgekoeld dus dat is wel fijn met slapen. Proefwerk voor morgen geleerd, dadelijk nog even douchen en dan alweer naar bed