Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

Samen in een tehuis, hoe verder?!?!

Mijn dagboek gaat over een stel jongeren die in een tehuis wonen, er is een oude vrouw die voor hun zorgt, Cleo. Samen gaan ze er tegen aan.

Afbeelding
*deur ringt*
''Ik ga al!'' Schreeuwde Lynn.
*maakt deur open* ''Hallo, kan ik u helpen'' zei ze. Ineens kreeg ze grote ogen, er stond een lange blonde vrouw voor de deur, met prachtig lang blond haar.
''Goedendag, is Cleo hier?'' Vroeg de knappe vrouw met microfoon en een camera ploeg erlangs.
''J-j-ja, ik zal haar even roepen'' Stotterde Lynn
*haalt Cleo*
''Ze komt eraan,'' Zei ik zacht. Ik stond niet graag voor de camera en keek dus ook bezorgd. Ik heb liever nog dat ik aan een gewone wedstrijd mee deed dan dat ik voor een TV ploeg stond.
Cleo en de vrouw waren nog wat aan het praten en daarna kwam de hele ploeg binnen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het voor stukje zometeen komt het verhaal. Een van de meiden zou een 10G beginnen, maar welke kom je pas achter tijdens het verloop van het verhaal, Generatie 1 is al bezig, zonder dat je weet wie..... xD
En ja... die vrouw met de wandelstok is de oudere die voor hun zorgt, ze verft haar haar zodra het grijs word, en kleren trekt ze aan die ze heeft ingenomen van de jongeren. Die dragen nu allemaal een uniform. Ook is het steeds 1 of 2 plaatjes en dan met tekst erbij.
oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

Re: Samen in een tehuis, hoe verder?!?!

Afbeelding
''Oké allemaal bij elkaar!'' Riep Cleo hard door het huis heen.
Iedereen ging bij de woonkamer op de bank zitten alleen de jongste, Niko, moest op de grond.
''We doen mee met een wedstrijd voor tehuizen.'' Begon Cleo,'' Er mogen alleen meiden tehuizen aan mee doen, en wij doen dus mee. We hebben geluk dat we al in starlight shores wonen, want anders moesten we reizen. We hebben 6 onderdelen in de wedstrijd en dus moet ieder meisje 1 onderdeel doen. De 2 belangrijkste zijn: Het versieren van een man, én koken, wat ik zelf niet snapte.''
''Ik doe het man gebeure wel!!!'' Riep Xina ineens. Die opeens vol zelfvertrouwen zat. En Janette die er pas bij was gekomen was geschrokken, en riep: '' Dat is mijn t-shirt Cleo!'' Maar plotseling was ze stil, ze is ook zo verlegen.
''Wás. jou shirt'' zei ze gemakkelijk. ''Vanavond bij het eten vertel ik jullie alles over de wedstrijd. maar voor nu mogen jullie het huis niet meer uit tot na de wedstrijd.'' Zei ze heel streng.
''Ook niet voor de opdrachten?'' Vroeg Alex met dichtgeknepen ogen''
''Alleen daarvoor'' Zei cleo, met een boze blik naar Alex.
Toen keek ze over de groep en vertrok. Blijkbaar tevreden, aan de gemene lach te zien.
Toen ze weg was riep Xiena: '' Ik mag haar niet!'' Waarop Lynn antwoorde: '' Het is de eerste keer dat ik met een pinky eens ben.'' knipoogde ze. Toen de rest riep: Ik Ook. dachten Xiena en de groep hetzelfde. Cleo is nog niet klaar met ons en we keken gelijk naar Niko, ''Kan je een beetje rebels zijn?'' vroeg Xiena. ''JA!,'' Zei ze vol zelfvertrouwen. '' Zeg maar wat ik moet doen'' Xiena fluisterde wat in haar oor en we vertrokken naar onze kamers.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
einde.

xD, ik zie nu net dat ik die download nog heb aanstaan zodat ze op de bank zat met die pose xD Dat is echt faal. xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie