Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 46 van 305

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

PFoef wat een ochtend! De telefoons staan rood hier en we zijn maar met z'n tweeen. Dus de hoofd helpdesk en ik. Ik weet nog niet alles dus het is soms lastig.. Mja de gene die er normaal bij zit is ziek, niks aan te doen natuurlijk... Pfoef t is alweer bijna middag :D Gaat lekker zo!:D En dan nog maar 3 dagen werken en dan lang weekend.!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Poeeeh, ik ben echt half dood hier.. Ik heb vannacht zo'n 6/7 uur geslapen, en eigenlijk wilde ik na school nog even slapen maar het is nu al 5 uur.. En ik moet ook nog gitaar spelen, naar gitaarles, leren en huiswerk maken.. ;l

Ahahah, en vandaag op school heb ik de hele tijd gelachen.. Mega vaagheid, maar ik ben gewoon super melig als ik moe ben.. En ik moest ook bijna huilen toen ik iemand zag, haha.. Er is overduidelijk iets zwaar mis met mijn stemmingen.. ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Annemiek
Man met de buit Man met de buit

^ Heeeel veel plezier daarzo! Geniet ervan. :wub

Weer een dagje school vandaag, we hebben project. -_-' Maar we lopen heel erg voor dus het komt wel goed en waarschijnlijk mogen we ook nog eerder naar huis + we hebben geen huiswerk. :)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

mweh, vanmiddag weer musical oefenen, ik ken me tekst al beetje uit me hoofd. :3
Maar ben gister avond echt geschrokken ik had een soort aanval ofzo, me arm ging tintelen kon niet ademen enzoo.. Kan nu me arm niet zo hoog meer optillen en me been doet pijn.. Kan gelukkig wel gewoon ademen.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ haha, jaloers, wij gaan vanmiddag pas de rollen verdelen.. Maar dan moeten we donderdag al wel scene 1 uit ons hoofd weten 0.o
Ach jaaa, ik houd van de eindmusical :3 En daarna de einddisco :D

Dat ik hoofdpijn heb, omdat ik waarschijnlijk te weinig geslapen heb.. Nog even antwoorden op een pm, lunchen, extra drinken en dan maar weer naar school..

V :O Niet eerlijk :/
Welke musical doen jullie eigenlijk, Liza & Deetui? (:
Wij doen Happy Travel :p

Laatst gewijzigd door marlinde op di 08 mei 2012, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

OMG... Er begonnen vandaag maar 4 klassen het eerste uur. Inclusief ons... En we hebben de komende weken elke dinsdag het 5de een tussenuur nu we onze oude lerares terug hebben, nu ga ik hopen op een rooster wijziging! Dan hebben we donderdag weer tot het vijfde :D
En ICT viel uit, naja, eigenlijk niet, maar niemand wist wie we hadden dus we zijn er naartoe gegaan en we waren de enige.
En ik was halfdood bij gym. Naja, mijn longen waren halfdood terwijl ik verder gewoon door kon lopen (klote astma)
Maargoed, ben lekker thuis, al me hw af en nu nog even frans en ak door nemen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

@Marline: onze heet paniek in de snoepfabriek, heel leuk en grappig. Ik heet in de musical Lies. ^^
Mweh, musical oefenen ging wel goed. o;

me arm doet nog steeds pijn, en ik begin weer zwaar te ademen.. TT-TT
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Deetui

@Marlinde Haha wij wouden gaan voor Happy Travel, maar we hebben gekozen voor de musical 'de eiland' (VOOR SPANNING EN SENSATIE EN EEN AANGENAAM BESTAAN!) Ik heb daarin een dubbelrol ik ben: Viggo en Wout Bosbehoud.

--------------------------

Gevoetbald net en dadelijk weer naar buiten, maar eerst maar is een eten! :)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

@Deetui @Lisa Ben ik serieus de enige die waarschijnlijk geen normale naam heeft in de musical? xD Als ik de rol krijg die ik wil, ben ik de tweeëntachtigjarige Miep.. Miep 0.o
En moeten sommige van jullie solo zingen? Ik wel misschien, maar ik kan niet zingen..
Dat betekent: Gênante situatie xd

Ik heb geen concentratie ^^
Mja,laat ik eerst maar mijn kamer opruimen met de muziek hard aan, dan doe ik tenminste iets nuttigs.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
o0simsfreak0o

mijn linker lens doet al de hele dag irritant
vanochtende wilde die er niet in, en toen zat ie er eindelijk in zat er iets aan de binnenkant van lens en dat zat dan weer irritant dus ik weer eruithalen schoonmaken en weer in mijnhoofd gooien en nu lijkt het telkens alsof er iets in mijn oog zit behalve mijn lens want die voel ik niet :'3
dan maar ff lenzen uit doen, heb ze toch al bijna 12 uur in en ik mag niet langer dan 12 uur dragen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie