Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 1 van 3

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Welk niveau op school?

Ja ,Jepske, ik ken Boerakker, naast Boerakker ligt Lucaswolde, en naast Lucaswolde Noordwijk, waar ik woon! :D
Bedoel je Eline van der Molen?! Als dat zo is.. ik zit bij haar in de klas! :laugh
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Nou dan heb je onze methode Grieks niet gehad :omg !
Wij hebben een methode waarbij je voor de eerste toets alle naamvallen moest kennen, en ook alle werkwoorduitgangen :sleep . Dat was erg stom, en ik had een 4,6. Toen werd de leraar erg chagerijnig. Ik ben beter in Latijn, maar Grieks vertalen gaat wel.
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

@ Justmylife
Ik kreeg in de 1e al Latijn, en in de 2e ook Grieks erbij. Latijn vind ik best moeilijk, door de naamvallen, maar als je die rijtjes goed kent gaat het wel volgens mij. Grieks vind ik nu (nog) leuker dan Latijn, omdat de naamvallen makkelijker zijn om te leren (vind ik). Ik weet alleen niet zeker of ik met Grieks door ga, want daar heb je later helemaal niks aan :glare wel leren de taal die ze 3000 jaar terug spraken ofzo, en het is alleen handig als je echt zo'n oudheidkundige Romeinse deskundige (of leraar) wilt worden :laugh. Ik zie Latijn en Grieks gewoon als een extra uitdaging, (ik weet dat het raar klinkt) maar ik heb me op de basisschool ontzettend verveeld omdat ik alles erg makkelijk vond, ik koos dus ook een beetje voor het gymnasium omdat ik extra uitdaging wilde hebben, en ik denk dat dat met meerdere mensen wel zo is.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie