Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

Foto dagboek, Familie Carmiggeit

Ik ga hier een dagboek schrijven over mijn familie en laat dan zien wat ze allemaal mee maken. De vrouw is een gewone sim en de man is een nakomeling van een geest en een gewone sim. Zij heet: Julia en hij heet Tonio.

Afbeelding

straks komt deel 1 ;)

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op wo 02 mei 2012, 15:45, 5 keer totaal gewijzigd.

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

Re: Foto dagboek, Familie Carmiggeit

Er komen veel plaatjes en weinig tekst ;)

Deel 1:
Afbeelding

Toen mijn agent me vertelde dat we naar china gingen voor een fotoshoot, was ik helemaal door het dolle heen. Het leek me super mooi daar en ik moest er toch 1 keer in mijn leven geweest zijn.
Afbeelding

Voordat de fotoshoot begon, gingen ik en mijn vriend nog een eindje wandelen. We liepen -ik wist niet waarom- richting het kerkhof. We zagen een spook en ik gilde de boel bij elkaar. Er kwam toen een oud vrouwtje die me suste en toen aan mijn wangen trok, en vertelde dat ik dat niet moest doen. Ik zei dat ik een spook zag en ze verklaarde me voor een gestoorde. Alleen mijn vriend geloofde me.`

Afbeelding

De fotoshoot op het kerkhof ging beter dan verwacht gelukkig geen spoken meer gezien en de fotograaf vertelde me dat alles goed ging. Ik zuchtte, was het nu maar vast morgen. Ik en mijn vriend gaan dan de heilige tempel bekijken.

Afbeelding

Het was echt heel leuk vandaag, we zijn eerst naar de markt geweest en daarna nog even naar de stilte tuin. Die was echt prachtig. Ik had daar willen blijven. Nu staan we op de heilige tempel, waar we naar de vuurwerk show aan het kijken zijn. Ik hoop dat deze avond nooit voorbij gaat. Maar toen was de vuurwerk show voorbij en gingen we weer naar het hotel.

Afbeelding

Toen we op het balkon stonden hoorde ik rock en roll muziek, en ik had zin om te dansen. Volgens mij kon mijn vriend gedachten lezen, want hij vroeg mij ten dans. We dansten tot 1 uur 's nachts en gingen naar bed, laten we maar hopen dat mijn vriend morgen mee mag doen met de fotoshoot..

Afbeelding

's morgens was ik vroeg wakker. Ik liep naar het balkon toen mijn vriend mij ineens riep. Ik keek omhoog en hij maakte een foto! In mijn Pjama!!!! Maar goed, ik moest toch lachen en ging maar even oefenen met de oosterse vechtkunst. Eenmaal klaar met oefenen moest ik douchen en naar de fotoshoot.

Afbeelding

Mijn vriend mocht helaas niet meedoen, maar ik mocht wel in een Vera Wang trouwjurk. Dat is de droom van ieder meisje. De fotoshoot ging goed, ik keek mijn vriend hoopvol aan, dat hij mij nog een keer zou vragen maar hij schudde nee. Helaas, nu nog niet....

Afbeelding

Mijn vriend was weer eens aan het mediteren terwijl ik lekker aan het uitrusten was op de bank. Lekker naar ANTM kijken met een bak chips. Ze zeggen dat modellen dat niet mogen eten maar daar denk ik niet aan. Toen het afgelopen was ging ik ook nog maar eens een keer oefenen.

Afbeelding

Op de laatste dag had ik dus een fotoshoot met mijn vriend, hij had een speels lachje opgezet met van die twinkel oogjes. Ik kende die blik en er staat mij iets te wachten als ik thuiskom. Maar wat dat weet ik niet. Ik was wel blij met deze duo shoot, lekker romantisch doen met mijn vriend. Voor een badpak merk. Terwijl hij er gewoon in een blouse bij moest zitten.

Afbeelding

Toen we weer thuis waren vroeg hij of ik mee wilde naar het strand, ik zei ja en ik ging mee. Op dat strand vroeg hij me ten huwelijk, wat zal ik zeggen? Ja of Nee?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde deel 1 xD
Tips - reacties zijn welkom ;)

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op ma 30 apr 2012, 21:50, 3 keer totaal gewijzigd.

appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Leuk, maar wel erg veel plaatjes xD kan ook wel minder als het lukt ;)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

De trip naar parijs :

Afbeelding

Toen we eenmaal in parijs aan gekomen waren na een lange busreis, kregen we een folder van de receptie, dat er een modellen gala is, dus daar gingen we heen. Ik had een mooie gouden jurk aan en mijn verloofde een net zwart pak. Ik had er helemaal zin in.

Afbeelding

Bij het gala was er ook een klein jongentje aanwezig. ''waarschijnlijk kindmodel'' fluisterde ik tegen mijn verloofde. Hij dacht hetzelfde en we gingen lekker dansen op de muziek. Dat jochie hield ons steeds in de gaten, wat ik best eng vond.

Afbeelding

Na het gala gingen we naar een camping in de buurt, daar had ik eigenlijk meer zin in dan in een 4* hotel. Op de camping aangekomen voelde we ons bekeken, we draaide ons om en we zagen dat joch van net in een mega groot monster veranderd. Ik stond helemaal te shaken op mijn benen. Daarna rende hij heel snel weg met die mega benen.

Afbeelding

Mijn vriend begon me gelukkig te troosten omdat er ook nog een fotoshoot op het programma stond. Waar ik dus geen zin in had deze keer. En ook nog omdat we een hele strenge fotograaf hadden. Ik was gewoon aan het huilen op zijn arm.

Afbeelding

De fotoshoot ging eigenlijk best slecht, ik heb vaak tussen stopjes genomen omdat ik vreselijke hoofdpijn kreeg, de fotograaf zei dat ik me niet moest aanstellen dus gingen we gewoon door. Mijn verloofde keek bezorgd naar me en ik gaf een klein knikje, dat het wel ging.

Afbeelding

We gingen naar en andere locatie van de shoot, het was een mega groot landhuis met een prachtige tuin. Ik zou er zelf wel willen wonen. Ik voelde de vloer ineens hard worden, inplaats van lekker zacht gras werd het steen. Zo voelde het tenminste.

Afbeelding

Ik stond op en viel weer neer, mijn verloofde kwam eraan gerend en de fotograaf zei dat ik niet zo moest slapen. En weer door moest gaan. Mijn verloofde ging tekeer tegen de fotograaf dat wil je niet weten. Hij zei dat hij stopte en deze foto's maar naar het tijdschrift stuurde. Terwijl ik nog lag te slapen op de harde ondergrond....Ik hoorde een ambulance.Ze brachten me naar het ziekenhuis.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
einde voor deze update.

Laatst gewijzigd door oO-simlove-Oo op di 01 mei 2012, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

oO-simlove-Oo
Podium hulp Podium hulp

Deel 3 : zwanger????

Afbeelding

Ik werd wakker in een ziekenhuis bed. Ik vroeg aan tonio wat er aan de hand was. Hij vertelde me dat ik een te laag suiker gehalte in mijn bloed had en dus meer moest gaan eten. Ik begon te schreeuwen: '' Hoe zit het dan met mijn modellen carriere?!?!?!!?'' Ik probeerde op te staan. Van Tonio moest ik wachten, maar ik luisterde niet. Ik liep naar buiten waar mijn limosine stond. En ik vertrok.

Afbeelding

Toen we bijna naar bed gingen vertelde ik Tonio dat ik graag een kind wilde, hij werd boos maar moest toch lachen. ''Maar je hebt een te laag suikergehalte, dat kan levens bedrijgend voor je zijn!'' Ik begon door te dringen en toen knikte hij oké maar dat het wel mijn eigen verantwoordelijkheid is.

Afbeelding

We gingen relexen en daarna ojaa. Ik was blij dat ik eindelijk een kind kreeg. Ik hoopte op een meisje. Ik had gelezen dat je dan veel watermeloenen moest eten. En voor jongens appels. Maar ik vraag wel wat Tonio wilt. Ik ga maar even verder slapen.

Afbeelding

Ik kreeg spontaan zin in karaoke, gelukkig was de karaoke bar om 10 uur 's morgens al geopend en ging ik daar dus heen. Ik begon met zingen en iedereen begon ''boeee!!'' te roepen. Ach ik hoef toch ook niet alles te kunnen, ik ben toch al een goochelaar. Al doe ik er dus niks mee. Toen ik een schoen tegen mijn hoofd aan kreeg stopte ik er maar mee. Dit had geen zin.

Afbeelding

Ik werd misselijk en rendde naar de toiletten waar net de schoonmaakster uit kwam en moest overgeven. Het kwam er toch uit. Wanneer ik klaar was, spoelde ik door. Ik had geen interesse om de wc-bril schoon te maken die vol zat. De schoonmaakster keek boos en ik mompelde zachtjes :''Sorry, mevrouw. WC nummer 2 moet weer schoon'' En ik rendde naar buiten. Op naar de supermarkt.

Afbeelding

Ik was bij de supermarkt, op zoek naar zwangerschaps testjes. Die ik niet kon vinden. Dus ging ik de duivelse zeesterren maar zoeken die ik vanavond klaar wou maken. Toen ik de zee sterren had ging ik maar naar de kassa. Ik zag daar de testjes liggen en pakte er 2 voor de zekerheid. Ik ging afrekenen

Afbeelding

Toen ik thuis was ging ik direct naar de wc, zodat ik het testje kon doen. Ik moest erover heen plassen. ''Na lekker zeg, zitten straks mijn handen vol.'' Ik deed het en ik moest 15 minuten wachten op het resultaat. Ik liep naar de tafel en riep Tonio, hij vroeg wat er was en ik vertelde dat hij moest gaan zitten.

Afbeelding

Ik begon: '' Ik geloof dat ik zwanger ben, ik heb hier een testje om te kijken of mijn gedachten klopt.'' Hij vertelde dat hij het wel leuk vond maar geen binnen huis architect kende om de baby kamer in te richten, en ook dat we er geen tuin voor hadden. ''Dan heb je pech!'' schreeuwde ik. De wekker ging af na 15 minuten en we keken. Ik was zwanger. ''Yes'' En ik keek naar Tonio die toch nog wel blij keek. '' Nu kunnen we niet meer op vakantie voor 9 maanden lang, behalve naar dat slechte hotel hier 5 straten verderop.'' Hij stond boos en en vertrok '' Ik ben in de kroeg'' zei hij nog voor dat hij de deur uit liep. ''Wat zijn mannen toch raar. '' Zei ik in mezelf '' Zo zijn ze blij, en zo zijn ze boos.'' Maar ik ben zwanger!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
einde
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Leuke update! Ik volg al xD
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie