Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 81 van 101

astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Wat Wil Je Kwijt.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wHNrQDmP2_Y&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wHNrQDmP2_Y&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Laatst gewijzigd door astebest op vr 26 feb 2010, 12:12, 4 keer totaal gewijzigd.

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Je ziet hierboven een code staan: youtube. Daar klik je op. Dan krijg je dus dit, maar zonder spaties: (anders kon ik hem niet laten zien) [ y o u t u b e ] [ / y o u t u b e ]

Dan zoek je een filmpje op dat je moet laten zien, bijvoorbeeld.. Iyaz met Replay.
Dat filmpje klik je aan, en in het rechtermenu staat een code, waar boven insluiten staat. Die code kopieer je, en zet je hier tussen de code van youtube, die je dus hier hebt aangeklikt! Net zoals een plaatje dus, maar dan is de code veel en veel langer! :biggrin
Hoop dat je het snapt!

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZoG5jJ3E8rg&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZoG5jJ3E8rg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

dus kopieer de letters en cijfers achter de v= en als dat nog langer is en er staat nog een = dan moet je de hele meute tussen de = kopieren ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

hmm ik ga nu sims 3 spelen voor de 2e keer want net viel die uit en kreeg ik een babyblauw scherm xD hopelijk blijft die nu normaal, want ik was in CAS bezig voor me verhaal 8)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:Ik kan wel een dingetje proberen toe te voegen dat je ook de volledige url van youtube op kan geven? :)
Hoeft niet, ben er net aan gewend :laugh
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Xelles schreef:Ik kan wel een dingetje proberen toe te voegen dat je ook de volledige url van youtube op kan geven? :)
Als alles dan blijft werken wat er al staat is dat oke. Missschien wel even een 'mededeling' maken als je het veranderd?

:wink
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Dat zou handig zijn! Al ben ik ook blij met de manier zoals het nu kan.
Vanavond lekker eten :thumbup ! En gezellig doen met vrienden, zin in, als is de vakantie wel bijna over :crying !
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

De tandarts moet echt iets doen aan die mega grote verdovingsnaalden :blink
Ben net naar de tandarts geweest, nu zit ik met een half verdoofde onderlip (au) en een half verdoofde tong (au)
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Helaas, dat werkt niet. De URL waar je naartoe linkt is namelijk niet hetzelfde als de URL die nodig is voor in de embed code. :rolleyes
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik verheug me op 8 maart! Kan het niet wat vervroegd worden? :tongue
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten