Ik heb vandaag de hele dag m'n pa geholpen in de voortuin. Weet dus wel zeker dat ik vanaaf vroeg op bed lig. De tuin ziet er nu iig stukken beter uit dan eerst, maar het lijkt nu een beetje op een begraafplaats aangezien er alleen maar buxusboompjes en een beeld in staat
Misschien dat ik zo nog even ga simsen, maar ik weet dat ik eigenlijk beter m'n huiswerk kan maken.
Lekker gewerkt vanmorgen, toen heel de middag gesimst omdat ik m'n Stanley-huis moest inleveren voor 7 uur. Net heerlijk gegeten (asperges hmmm ) en nu voor school aan de slag! Heerlijk dagje vandaag.
Ik heb iTunes teruggeinstalleerd en nu Safari als browser, omdat 'ie cuwl is. c:
En de hele middag gesimst en geskyped met Linsey voor een verhaal waar ik nu aan ga schrijven! ^^
Vandaag heel Rotterdam doorgecrosst op de fiets. M'n broers deden mee aan de marathon in estafette dus als een gek heen er weer gefietst om ze aan te moedigen! Ben echt trots!
Uiteindelijk vandaag toch een nieuwe aflevering gekeken, het kwam eerder online
Voel me echt ziek, en laat ik morgen nou ook 2 belangrijke proefwerken hebben :c
Ben lekker bezig geweest het weekend. Nieuwe pose pack afgemaakt. [:
Kon vannacht niet slapen, dus ben maar gelijk begonnen aan de nieuwe en over een halfuurtje werken en dan (hopelijk) slapie doen. :3
Lekker zeg, begon het weer te hagelen toen ik uit was ;o
De hagel meot me echt hebben, en precies weer als het hagelt heb ik ook precies dezelfde schoenen aangetrokken... o.o
En morgen naar Naturalis en Corpus ><
Liever een normale schooldag, en we krijgen er weer een "cijfer" voor. Zeiden ze vorig jaar ook met Blijdorp, nooit meer wat van gehoord, en dan verwachten ze dat we dat dit jaar weer geloven? Ja dag!
Ik heb eindelijk mijn boek afgeschreven na een jaar tijd. Ik ben er echt super trots op ^^ Nu nog even alles heel goed doorlezen en dan ga ik het misschien wel naar een uitgever sturen. Het zou wel echt heel gaaf zijn als 'ie uitgegeven wordt c:
Ik heb zo'n zin in vakantie. Vorige week vrijdag, dan precies drie maanden verder zit ik in het vliegtuig naar San Fransisco. We vliegen op vrijdag de dertiende. Maar ik geloof daar niet in. Heb wel super zin in vakantie, ben er echt aan toe. School stresses me out! Heb vandaag Nederlands leesvaardigheid echt zwaar verknald. Gelukkig deze week geen toetsen meer, maar wel mega veel huiswerk.
Laatst gewijzigd door Imme op ma 16 apr 2012, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga helemaal naar balconia, echt ver reizen! Maar man wat ist daar lekker! Barbeque, een boek, een drankje, en ik moet wel ver reizen: helemaal via de balkon deur naar buiten
Meh ik wil niet meer werken en weer naar school o.0