volgende week maandag of vandaag?
ik weet mijn rooster ook nog niet en ik heb mijn boeken ook nog niet gekaft omdat ik mijn boeken op school moet halen en dan kaften met zwart kaft papier
K moet zo even een uurtje naar school en ik heb er echt geen zin in :
Rooster ophalen, mentrix die een heel verhaal gaat vertellen en nog een rondleiding omdat de school verhuist is.
En btw hier regent 't.
jo-oost schreef:Mijn PrimaGuide is binnen :mrgreen:
OMG dan ben je wel effe aan het lezen: erg handig die guide :
Ja ik had de complete guide via internet al gevonden maar dan had je er niks aan dus moest ik hem ff kopen. En Engels is eigenlijk niet echt mijn beste vak Dus het zal extra lang duren.
Gisteravond heerlijk gesimd de hele avond: het werd gewoon té druk met S3N maar nu met nieuwe teamleden kan ik weer lekker ook andere dingen doen en ik weet zeker dat het allemaal lekker gaat lopen. En ik kan ook wat makkelijker allemaal leuke dingen gaan verzinnen: mijn hoofd is niet meer zo overbelast.
Eigenlijk kan m'n computer de sims niet aan maar het lukt rkedelijk goed. Aleen sluit het spel zichzelf wel eens af zonder op te slaan. Dus moet ik niet vergeten vaak op te slaan
Wat ik ff kwijt wil is dat ik heel erg druk ben met de site en mijn dochter lekker naast mij de sims3 aan het spelen is... ...dat vind ze nog leuk ook...