Dus ik had op de Sims 3 site wat sims te downloaden, daarna ging ik de sims spelen. Ik belde een babysitter (jullie weten wel waarom) en hij komt dus binnen, en hij is halfpaard? Eb mijn vrouwlijke sims was zwanger, toen moest ze bevallen van een meisje, maar het enigste wat ik zag, was een soort van langgerekte buis in huidskleur (vast die "baby"). Ik schrok me kapot. Iemand tips om weg te krijgen? Heb zelf al wat downloads weggedeaan maar ze blijven nog. (Sorry dat ik geen plaatjes ervan zet, maar ik vertrouw niet vlug site's)
Ik denk dat dat paardenlichaam in één van die gedownloade sims zit, dat heb ik ook wel eens gehad, liep er opeens een halfnaakte sim in het park!
Maar dan moet je denk ik die gedownloade sims verwijderen, of tussen je S3P kijken in het startprogamma!:laugh
abctje schreef:Ik denk dat dat paardenlichaam in één van die gedownloade sims zit, dat heb ik ook wel eens gehad, liep er opeens een halfnaakte sim in het park!
Maar dan moet je denk ik die gedownloade sims verwijderen, of tussen je S3P kijken in het startprogamma!:laugh
Haha dat sims halfnaakt rondlopen heb ik ook wel is gehad.
Oke, dus gewoon via het stratprogramma verwijderen en "klaar is kees"?
EDIT: Okee, geweldig nieuws, heb verscillende dingen verwijdert, en buis is ookal weg. Maar nu zie ik m'n baby niet meer?
Gewoon een simpel diamantje in de wieg