Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

49 berichten • Pagina 2 van 3

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: hoe ben je hier gekomen?

Via het EA forum, en Google. Ik typte Sims 3 in, en toen kwam Sims 3 Nieuws! Eerst een paar keer gelezen enz, maar daarna heb ik toch maar een account aangemaakt.
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

ik had een fout bij de sims dat er een bestand was dat niet werkte fzoiets.. ben op internet beginnen zoeken en kwam hier terecht!
ik dacht: ooh nog simsfans, hier moet ik mij aanmelden :glare en zo hier ben ik!
Afbeelding
piglet
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Ik ben ook meegekomen van Hiki zijn blog. Heel toevallig zijn blog tegengekomen. Hij was toen een kleine week bezig. Ik denk dat er toen misschien maar gemiddeld 10 mensen langskwamen :woot

Ik kom elke dag eens langs op de site, maar een forum ganger ben ik niet zo.
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Via het forum 'Fansites' op de EA-site (kan nu even niet controleren of dit de exacte naam is :lol ). Ik keek toen af en toe even hier.

En toen kwam de chat over Wereldavonturen. Die was zo leuk en gezellig; niets geen negatief gedoe. Vanaf dat moment werd ik steeds actiever, plaatste mijn huizen hier, startte het 'spreuk van de dag'-topic. Kijk nu eens wat er van me terecht gekomen is.

En ik kon zo goed leren ... :lol :lol :lol
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Via de officiele Sims 3 site.
Ik zag dat Hiki daar wel eens op het forum was en hij zei dat hij van Sims3Nieuws was, dus heb ik daar een x gekeken.
Ik ben hier steeds vaker teruggekomen en uiteidelijk was het een dagelijkse bezigheid geworden om deze site ff te checken.
Later besloot ik lid te worden van het forum, en zo ben ik hier.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie