Vandaag een dag vol leukere en minder leuke berichten over de Sims en EA. De berichten over de uitwisseling zijn natuurlijk de minder leuke, maar die over een tweede uitbreiding maken de dag weer goed. Ik kan natuurlijk op zoek gaan naar een passende spreuk hiervoor.
Maar ik denk dat nog een extra glimlach vandaag leuker is. Vandaar dat ik er vandaag één plaats over hoe mannen zijn. Nee, niet zo'n tegenstelling-spreuk. Gewoon eentje die leuk is, omdat hij leuk is (denk ik tenminste):
If you tell a man there are 400 billion stars in the universe, he will believe you; if you tell him the bench has wet paint on it, he will touch it to make sure.
Vertaald: Wanneer je een man verteld dat er 400 biljoen sterren in het heelal zijn gelooft hij je; als je hem verteld dat de verf op de bank nog nat is zal hij die aanraken om het te controleren.
Tot mijn grote schrik realiseerde ik me, dat ik gisteren helemaal vergeten ben een spreuk te plaatsen. En zie wat er dan van komt. De verveling slaat toe en iedereen begint tekeningetjes met smileys te maken.
Ik zag trouwens dat dat ook al heeft geleid tot een apart topic hiervoor. Meesterlijk.
Schaatsen is eigenlijk een soort binair systeem, je weet wel: met nullen en enen. 0 is de binnenbaan, 1 is de buitenbaan. Hoe moeilijk kan het zijn: na 0 komt 1 en na 1 komt 0. Dat is volgens mij toch uiterst simpele wiskunde. Sommige mensen hebben daar blijkbaar toch nog wat moeite mee. Dus speciaal voor de heer Kemkers (die ik trouwens een geweldige schaatscoach vind en vergissen blijft menselijk; maar op zo'n moment niet minder pijnlijk) de volgende mededeling:
Problemen met wiskunde? Bel 0800-[(10x)(ln(13e))]-[sin(xy)/2.362x].
Ach, om in stijl te blijven: Zal wel een bugje geweest zijn. Even opnieuw opstarten en alles draait weer probleemloos
En Xelles, het is absoluut niet gemeen bedoeld (en aan de smiley te zien besef jij dat ook wel). Zoals ik al zeg, ik heb hem als coach enorm hoog en ik kan me denk ik niet voorstellen hoeveel pijn hem dit doet. Ik vind het verschrikkelijk voor hem. Ik hoop van harte dat ze er samen uitkomen en ons samen nog verwennen met heel veel mooie schaatswedstrijden.