Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 10 van 22

Memii
Podium hulp Podium hulp

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

Ik vrees dat je van de onderste gelijk hebt. Ik heb op mijn computer een gedeelde map van ons 'Clubje', en daar zet iedereen zijn foto's tussen, en dus ook nogal veel die op elkaar lijken. Ben net gaan kijken en deze is inderdaad niet van een van ons. Ik haal hem er meteen af, en zet de mijne erop. Sorry sorry sorry!! Niet denken dat ik foto's steel. :S ik heb die foto uit onze map verwijderd en zal dan maar eens horen aan mijn 'foto-vrienden' wie deze er tussen heeft gezet. Ik kan hier eerlijk gezegd ook niet echt om lachen.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Memii
Podium hulp Podium hulp

ja, sorry. Ik voel me daar echt lastig over. :S Morgen eens kijken wie van ons die foto's in de map had gezet, want foto's stelen doe je niet. De echte van mij zet ik er zo snel mogelijk bij op. :)
Memii
Podium hulp Podium hulp

deetui schreef:Oooh nou weet ik niet of ik sorry moet zeggen :$ Want ja, ik heb het natuurlijk wel gezegd :S Maar het was wel eerlijk (A) Nouja Sorry? 8-)
Haha, je hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor. ;) Anders had ik misschien niet ontdekt dat die foto's van iemand anders zijn. Het excuus van die vriendin was dat ze haar foto's niet zo mooi vond, dus heeft ze die er ook tussen gezet. Dus bedankt om het te melden. ;)
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Afbeelding
Deze foto is gemaakt bij een klooster in Cyprus. Voordat we daar waren kwam je langs een plek waar heel veel zwerfkatten waren. Dit is een van mijn favorieten, zal later misschien wat meer foto's posten. Ik fotografeer btw het liefst katten, vraag me niet waarom XD
Imme
Teamlid Teamlid

Wat zijn ze leuk :wub Ik hou van katten..

Edit:

Afbeelding
Deze foto hebben we gemaakt op Kreta. Hij was boos omdat er een hond langskwam. Hij was zo lief :wub

Ik heb nog meer foto´s, maar ik heb geen geduld voor het uploaden :sweatdrop . Dat gaat zo sloom

Laatst gewijzigd door Imme op ma 05 mar 2012, 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie