Ik ga een dagboek maken over Xenoa Levi, zij is een blauwling en ze is geboren in Lunar Lakes.
Iedereen weet nu al dat Lunar Lakes is overgenomen door de 'gewone' Sims, en toen dat gebeurde liet Xenoa's familie haar achter in Appaloosa Plains..
Het was een mooie lente dag in Lunar Lakes en ik speelde buiten met mijn broertje.
Opeens kwamen onze ouders aan rennen en zeiden dat we onze spullen moesten inpakken.
Wij vonden dit natuurlijk vreemd maar we pakten al onze spullen in, en stapten samen met de familie in onze teleporter.
Toen we er weer uit stapten wist ik niet wat me overkwam, ik zag allemaal groen gras en allemaal rare huizen.
Mijn moeder legde mij uit dat ik in Appaloosa Plains was, en dat dit een stad was van de 'gewone' Sims.
Ze vertelde mij alles wat ik moest weten, en gaf mij een kus op mijn voorhoofd.
Ik vroeg waarom ze mij hierheen gebracht had, en mijn moeder antwoordde:'Lieverd, de gewone Sims hebben Lunar Lakes aangevallen. Het zal niet lang meer duren voordat ze alle macht hebben en alle blauwlingen uit de weg ruimen of laten werken als slaven..'
Ik schrok mij wezenloos en ik begon te huilen. 'Stil maar meisje.. alles komt goed..' Had mijn moeder gezegd voordat ze de teleporter instapte.
In één klap was mijn leven verwoest.
Wat info over Xenoa Levi:
Eigenschappen: Kattenliefhebber.
Houdt van buiten.
Vlotte babbelaar.
Artistiek.
Netjes.
Zo ziet ze eruit;
~ Dit dagboek update ik vaak, en er komen meerdere afleveringen per dag.
~ Tips & ideeën zijn van harte welkom.
Laatst gewijzigd door JustMe op za 03 mar 2012, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals jullie weten hebben mijn ouders mij achtergelaten in Appaloosa Plains.
Ik heb daar veel mensen leren kennen, en ben opgevoed door de familie Miller.
Ondertussen woon ik al een tijdje op mezelf in mijn prachtige huis.
Gister overviel het geluk mij, en dat terwijl ik niet eens zo'n geluksvogel ben.
Ik werd gebeld door de Nationale Sims Loterij en het bleek dat ik het winnende lot had!
Ja jullie weten nog niet zoveel over mij, maar ik koop elke maand trouw een lot.
En dat is maar goed ook want ik heb 50.000 Simoleons gewonnen!
Het nieuws verspreide zich als een lopend vuurtje want de hele buurt kwam mij feliciteren.
Er kwam zelfs iemand van een totaal andere buurt, Agnes Rimpelbil kwam langs.
Ik kende haar onderhand al want toen ik haar een keer tegenkwam tijdens een doorreis zat ze mij heel raar aan te kijken.
Volgens mij heeft Mevrouw Rimpelbil wat tegen blauwlingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ze mij kwam feliciteren, ik heb gehoord dat ze zelf bankroet is geraakt..
Hmm, zal ik haar wat doneren?
Achja, van het geld heb ik mijn huis laten renoveren.
Ik heb een mooie wasruimte laten maken:
Ik ben blij met her resultaat, eerst wil de ik het door Jan de Boevier laten doen maar ik mag dan wel rijk zijn, maar dan hoef ik toch niet meteen het dubbele te betalen voor een of andere stylist.
Pff.. misschien word ik nog wel vrienden met Mevrouw Rimpelbil, hmm, Rimpels heeft ze zeker..
Hoe oud zou ze wel niet zijn? 56, op z'n minst..
Achja who cares, zo ik ben vreselijk moe.
Trusten!
xx
~ Tips en ideeën zijn van harte welkom.
~ Moet Xenoa een donatie aan Agnes geven?
~ Hoe vonden jullie het tot nu toe?
Laatst gewijzigd door JustMe op za 03 mar 2012, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ChanCake schreef:Lijkt een beetje op mijn dagboek...
maar dan niet in Lunar Lakes. :3
ik had jouwe nog niet gelezen..
Nou nu heb ik hem net gelezen en je hebt gelijk solly.
Ik pas mijn verhaal in het vervolg een beetje aan, hetw as niet de bedoeling dat hij op de jouwe zou lijken.
Sollyy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nieuwe Sims in de buurt.
Vanochtend kwamen er nieuwe mensen in de buurt wonen, Chase Roversfield en Animera Realsea.
Al gauw raakte ik met Animera aan de praat en zo hé wat een snob is dat zeg.
Gelukkig ben ik niet meer de enige Sim met een andere kleur.
Animera is net als ik een blauwling en Chase is een groenling.
Toen ik met Chase aan de praat raakte kwam ik erachter dat we veel gemeen hebben.
Net als mij is hij artistiek, en houdt hij van de buitenlucht.
Ik vind het zelf heerlijk dat er hier in Appaloosa Plains geen onderscheid wordt gemaakt tussen de 'gewone' Sims en de groen- en blauwlingen.
Toen ik Chase zag kreeg ik een vreemd gevoel in mijn buik.
Ik heb geen idee waarom, ik verliefd? Geen sprake van.
En bovendien heeft hij al wat met Animera, daar zou ik nooit tussen durven komen.
Alhoewel, ik vind die twee nou niet echt een match.
Chase houdt van buiten, is artistiek en heeft een goed gevoel voor humor.
Terwijl Animera een hekel aan kunst heeft, een snob is, en totaal geen humor kent.
Chase heeft me uitgenodigd om morgen koffie te komen drinken.
Toen hij me dat vroeg werd ik verlegen.. geen idee waarom.
Natuurlijk heb ik ja gezegd.
Ik heb er zin in!
Just me, als je een update doet voor een verhaal, kan je dit in je vorige post doen, als je vorige post maar 3 kwartier van te voren was. Ik zal de berichten even samen voegen, let er voortaan aub even op Dit valt namelijk onder powerposting en daar houden wij niet zo van
AnsjJ2 schreef:Just me, als je een update doet voor een verhaal, kan je dit in je vorige post doen, als je vorige post maar 3 kwartier van te voren was. Ik zal de berichten even samen voegen, let er voortaan aub even op Dit valt namelijk onder powerposting en daar houden wij niet zo van