De trap komt van de The Sims Resource (free) Sims 3 en bestaat uit 4 delen die je apart moet downloaden. 2x een onderkant (voor linker of rechterhoek) en 2x de trap zelf (ook voor links of rechts). Je kan de trap plaatsen met "moveobjects on" door eerst de onderkant te plaatsen en dan de trap erop te zetten. Je kan ze hier vinden:
Wat ik zo leuk vind aan dit forum is dat iedereen snel reageert, ongeacht welk onderwerp het betreft. Jullie zijn echt aktief en dat stimuleert weer als je ergens een probleem mee hebt of bijvoorbeeld bij het bouwen van nieuwe creaties.
Ik ben zeker niet een van de jongste "simmers" maar daarom niet minder fanatiek en vind het werkelijk geweldig hoe jong en oud hier op een leuke manier met elkaar omgaan. BEDANKT!
Bedankt voor jullie leuke reacties. Binnenkort (dit weekend?) laat ik weer een nieuw huis zien.
Kan iemand mij nog tips geven hoe ik het beste foto's kan maken?
Ik bedoel dan hoe je een klein beetje kan in-/uitzoomen of draaien. Als ik dat nu met het "wieltje" doe wat links in het scherm staat, gaat het soms teveel ineens als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zou dus graag een beetje "fine tunen" om zo wat betere foto's te maken.
Reacties zijn meer dan welkom.
Een boerderij in een oud graanpakhuis met stallen voor 2 paarden (w.o. een eenhoorn ) en 2 honden en 2 poezen. Kan mooier, maar ik heb hem gebouwd voor de levenswens om 6 zwerfdieren te adopteren.