Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vind je van het verhaal tot nu toe

Super
2
40%
goed
1
20%
gaat wel
1
20%
redelijk
1
20%
gaat te snel
0
Geen stemmen
Anders namelijk ...... (laat een bericht achter)
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 5

7 berichten • Pagina 1 van 1

Laurél
Podium hulp Podium hulp

High Heels & Lipgloss VS Children- HFDST 1 - deel 1 staat on

Er zijn 2 meiden uit de stad die alles hebben en ook nog model zijn voor allerlei verschillende bladen. Ze zijn rijk maar wonen wel maar in een appartement in de stad. Ze hebben een kat die Jake heet. Ze houden veel van hem maar ook kleine kittens worden groot. De 2 Girlz outta town zijn : Lulu (korthaar en blond met groene jurkje xD) en Monika (lang haar en rood met roze jasje,wit jurkje en zwarte broek xD) Ze houden beide van het super mooie uitzicht uit hun ramen, ze zien veel uitgaans gelegenheden maar ook het water waar de stad op uitkijkt. Ze shoppen vaak bij gucci, prada, douglas. en al dat soort dure winkels.

Afbeelding

Link:
https://lipglosshighheelsvschildren.weebly.com/

De updates/verwachtingen
21-02-2012 Proloog
21-02-2012 Hoofdstuk 1 Deel 1
22-02-2012 Hoofdstuk 1 Deel 2

Laatst gewijzigd door Laurél op di 21 feb 2012, 19:08, 3 keer totaal gewijzigd.

Laurél
Podium hulp Podium hulp

Re: High Heels & Lipgloss VS Children

Proloog:
Het begin (kind) (verteld door Lulu)
Afbeelding
Toen wij nog maar een jaar of 6 waren, overleden onze ouders door een auto ongeluk met de auto blijkbaar. Ik Lulu had toen nog geen flauw iedee wat er gebeurde maar mijn zusje monika wel, want zij was toen al een genie. We speelden vaak in de tuin van ons zeer kleine boerderijtje. Maar toen wij eenmaal naar een andere familie moesten, omdat onze ouders dus waren overleden, waren we ineens super rijk. We gingen naar de familie rimpelbil. Ja ik weet het, iedereen heeft nare reacties over hun maar ik vond ze best aardig. Monika daar in tegen haatte haar, ze mocht niks. Ik was blijkbaar toen het lievelingetje van Agnes. Meestal gingen we toen al vaak naar bridgeport voor ons vakantie uitstapje, gingen we in een klein hutje aan het water. Ik zat altijd op de schommel en iedere keer als ik mijn zus ging zoeken was. Een keer vroeg ik aan onze oppas waar ze was en toen zei de oppas dat ze in de bibliotheek was. Ik werd toen boos op haar omdat ze mijn zusje alleen met de metro liet reizen terwijl we pas 10 waren. En toen moest ik van die stomme oppas ook alleen met de metro om mijn zusje op te halen bij de bibliotheek. Ook moest ik altijd overal naar toe waar mijn zusje heen ging, omdat onze oppas altijd maar bleef klagen over te dure benzinekosten. We kregen op onze 11de verjaardag een mooie fiets, maar met bedoelingen. De oppas begon te klage dat alles steeds duurder werd en daarom moesten wij natuurlijk ook een toontje lager zingen. Wij hadden totaal geen conditie en dus moesten we iedere dag fietsen naar school ondanks dat de schoolbus langs kwam, dat ook al onderhand 3 euro per rit koste per persoon. Ik wist het wel zeker, zodra ik een tiener was, moest ik auto leren rijden. Al moet ik dan wel mijn zusje mee nemen anders vervuilen we het millieu. Snap je? Toen we eindelijk 12 werden moesten we ook al alleen boodschappen doen. Wat al helemaal niks was op de fiets want de super markt in bridgeport ligt aan de hele andere kant. Ook moesten we werk gaan zoeken, ik had een baantje als schoonmaaktster bij de buren. En Moniek werkte als schoonmaaktser in de keuken bij de buren. We waren echt blij toen wij allebei tiener werden en geen oppas meer nodig hadden, maar toch hadden wij de oppas nog met tiener zijnde.

Het volgende stuk (tiener) (verteld door Moniek)
Afbeelding
Oke, laten we eens terug denken aan toen we tiener waren. We hadden veel lol. Nouja ik tenminste ik was koningin op het bal terwijl Lulu een grote vlek op haar jurk kreeg. Toen wij eieren tegen de deuren gingen gooien werd zij altijd opgepakt door de politie en kreeg straf van agnes en ik sloop altijd zo snel mogelijk weg zodat ik niet gepakt kon worden. Ik hoopte altijd dat Lulu straf vermindering kreeg als ik mij ook aan zou geven. Maar die ene keer dat ik dat ook deed, gewoon rustig blijven staan. Kreeg ik ook een taakstraf en mijn zusje vroeg waarom ik dat deed. Nou laat ik zeggen dat ik hoopte voor haar dat zei geen straf kreeg maar zei kreeg juist een verergering, doordat zij al zo vaak gepakt was. Nu moest zij schoonmaken bij de sleur, de plek waar de meeste alcoholisten ontstaan , en waar ik mijn eerste glaasje alcohol dronk. Wat je al helemaal niet van Lulu kon zeggen omdat zij nog NOOIT alcohol heeft gehad en nu ook nog steeds niet. Ondanks al het modellen werk en al die feestjes heeft zij nog nooit alcohol gehad. Ik wel, zoals ik al verteld had, maar 1 ding heb ik nog niet verteld. Ik ben al wel eens dronken geweest, en ben ook al een keer zwanger geweest. Ik heb het kind moeten laten weghalen door Agnes. Die mij huisarrest gaf, en ik na school direct naar huis moest komen en voor school mog ik nergens anders heen. Daarom schreef ik me in voor na schoolse activiteiten zoals de toneel club en de schrijf club. Toen had ik zowiezo nog een paar uurtjes voor me zelf. En nee ik ging niet naar school tijdens die uren ik ging om met mijn vrientde Jake (ja -onze kat heet nu ook zo- ja). We gingen altijd samen naar Waylons Geraamte een kroeg waar ik altijd dronk en hij ook. We gingen altijd sjoelen enz. Maar ik zit nu te vertellen wat ik allemaal heb gedaan maar de vraag was hoe we samen de tiener fase hadden overleefd. HAHA. oke laat ik even opnieuw beginnen. Agnes hield dus van Lulu en niet van mij. Ik was eerder het lievelingetje van de oppas. Ja die hadden we nog steeds toen we tiener waren, echt raar. Maar toen mocht ik alles en nu ook wel maar toch ook weer minder omdat ik toen zwanger was geraakt van Alex (ja weer een ander vriendje). En daarna ook nog een keer van Jake ( ja hier is ie) maar nu ben ik lekker single en mijn zusje Lulu ook. We genieten er nog wel eventjes van.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Re: High Heels & Lipgloss VS Children

Leuk verhaal!!! :)
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: High Heels & Lipgloss VS Children- HFDST 1 - deel 1 staa

Leuk :)
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je er bijvoorbeeld; 'Ow Jake het spijt me echt, Ik had het tegen mijn kat. kan je me vergeven?', vroeg/vraag ik.

Je hoeft trouwens neit boven elk kopje wat te zetten, je kan ook een spatie neerzetten ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: High Heels & Lipgloss VS Children- HFDST 1 - deel 1 staa

Het is een leuk verhaal.
Maar misschien moet je proberen wat meer te letten op waar komma's moeten.
Trouwens, het woordje "mog" in je verhaal (tweede stuk), moet "mocht" zijn.
Probeer ook te letten op afkortingen. (enz) Dit kan storen in een verhaal. Nouja, wel voor mij.

Voor de rest is het een goed begin en ben benieuwd hoe het verhaal uitpakt!
:D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie