Update 3: Ik ben een schijterd !
Ik had nog ff doorgespeeld dus
Hier stond ik dan, midden in het woestijn. Man wat was het hier toch warm zeg ! Zie je die hittegolf boven mijn hoofd? Niet normaal ! Het zal wel even wennen worden. Maargoed let's move on !
Ik draaide me om en zag een groot soort van prikbord voor mijn neus. 'For tourists' stond er in koeienletters. Dat was net iets wat ik nodig had, want ik wist plots niet wat ik moest doen. Er waren niet eens wegen. Of die kon je niet zien.
Ik keek vlug wat er op het prikbord stond. 'Look here for adventures' stond er.
Gelukkig was engels het laatste vak waar ik slecht in was, hihi. Er stonden een paar advertenties op over mummies en tombes. Ik besloot om te beginnen met iets kleins.
'Vallen onschadelijk maken voor het huishouden Rashid.' Dat sprak me wel aan. Vroeger was ik heel goed in vallen opzetten, en ze natuurlijk ook onschadelijk maken. Mijn vrienden van mijn jeugd waren nou niet een van de braafsten.
Gelukkig moest ik niet heel het land wandelend afzoeken naar meneer Rashid. Er stonden een aantal scooters geparkeerd bij de plaats waar alle toeristen samenkomen. Er stond een groot bord met weer daarop 'For tourists'. Vriendelijke mensen hier !
Blijkbaar wilde meneer Rashid dat de vallen snel onschadelijk gemaakt werden. Hij had een groot bord op zijn voordeur gehangen met zijn naam erop. Ik hoefde niet langer te zoeken. Hij zat buiten op een stoeltje te zonnebaden. Ik vertelde hem wat ik wilde doen. Hij zag er eerst ongelukkig uit maar werd toen ontzettend blij toen hij mijn verhaal hoorde.
Hij wees me de weg naar zijn kelder.
Ik liep de trap af en voelde de stinkende lucht al komen. Volgens mij waren ze hier al eeuwen niet meer geweest. Zelfs niet om te poetsen. Wat een tegenvaller. De kelder was vreemd genoeg warmer dan dat het buiten was. Ik wilde nu al naar huis. Stomme schijterd, je bent er net dacht ik toen.
Onmiddellijk zag ik een grote hol voor mijn neus. Niets anders. Ik riep nog 'Mister Rashid, where are they?' Maar ik kreeg geen antwoord terug. Met veel angst stopte ik mijn hand erin om het te inspecteren. IEUWKS allemaal beestjes op mijn hand ! Ik schudde de beestjes van mijn hand. En mijn hart klopte als een wilde beest. Na een minuut of 5 probeerde ik het nog eens. Ik hoorde een soort geluid. Yes ! Val nummer 1 is binnen !
Ik liep verder door de deur en zag een ronde stenen bak voor net toen ik binnen kwam. Ik raakte het water eerst aan, het was ijskoud ! Net wat ik nodig had ! Ik besloot om erin te duiken.
Piiieuwww ! Ik zag lichtgevende stenen en allerlei mooie dingen. Ik nam een steenje mee terug naar het oppervlak. Het ''zwembadje'' was dieper dan ik had gedacht.
Ik liep verder en zag iets zwarts op de grond. Het zag er heel verdacht uit en ik besloot het te inspecteren. Net wat ik had gedacht ! Het was weer een val. Ik maakte die ook vlug onschadelijk. Zie je daar in de achtergrond een steen in de vorm van een ster? Die nam ik ook mee.
Inderdaad ! De steen was heel erg nuttig ! Ik plaatste hem snel in zijn plaats en weer ging er een deur open.
Sh*t ! Ik liep in een val ! AAAAAGHHH !!! Ik kom hier nooit meer terug !!
Sorry meneer Rashid maar ik ben hier weg ! U zult iemand anders moeten vinden ! Op weg naar SUNSET VALLEY !!
Wordt vervolgd...
Laatst gewijzigd door Vampsessed op vr 01 okt 2010, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.