Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 248 van 250

Saphira
Groentehakker Groentehakker

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ben vandaag niet helemaal mezelf,, vanmorgen laat wakker geworden dus hele dag al duf, huishouden gedaan met zn 2en, kon totaal niet op gang komen, ben kattig en chaggrijnig blegh weet niet wat ik heb vandaag :|

En de vakantie is pas begonnen................... Mag wel weer voorbij zijn van mij xd
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

pipapanda13 schreef:
Meeh net lekker macaroni met ketchup gegeten :drool
Ik at net macaroni met mayonaise. :D

ik wil dat mijn printer het weer doet. u_u
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Zoo, weer terug van gitaar :3
Hij heeft gewoon Synyster Gates gezegd, omg, en de vorige keer James Hetfield.. Hoe cool is hij xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Omg ik schrok me echt dood xD Dat was echt niet leuk D:

Mwehh zit met een heel groot dilemma :c
Ga ik met Jos naar Metallica of ga ik in de zomervakantie naar mn Engelse exchange? Want ik heb niet genoeg geld om beide te doen :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik kende m al :P

Echt, ik voel me genaaid.
Voor school moeten we een bandopdracht doen, dus in een band gaan. Ik zou gaan met nog 3 mensen en dan zou ik gitaar spelen, aangezien ik dat kan, en iemand anders die ik even NUB ga noemen zou drummen, want die heeft dat gedaan. Heeft NUB een gitaar gekregen van haar oom en gewoon gezegd:
Ik speel nu gitaar dus ga jij maar drummen.
En dat vind ik echt niet leuk, aangezien ik daar ook graag wat over te zeggen wil hebben :glare
Maakt ze ook grapjes dat ze me uit de band schopt enzo, nou nog even en ik ga er zelf wel weg.
Solo net als Slash :P
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Imme schreef:Een vriendin van me stuurde dit. Een Koreaans stripverhaaltje. Best wel creepy xD Dat gezicht op het einde, het ging over zowat heel het iPad scherm. Ik schrok best wel.
omg die jah, dies echt gemeen :'3
vooral als je geconcentreerd aan het lezen bent en dan zo opeens gaat het vanzelf naar beneden met een eng geluid :'3
op het einde schrok ik ook :'3
iig, ik kende het al, sinds eergisteren

waah, wimpers zijn raar, ze zorgen ervoor dat er niets in je ogen komen, maar komen toch zelf het meest in je ogen :'3
gelukkig heb ik van die dikke, lange, zwarte wimpers en zie je ze snel en haal je ze er makkelijk uit :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Saphira

Lig nog in bed, vakantie, helemaal brak van het laat opstaan XD

Beetje muziek aan t luisteren, en droombetekenissen studeren :3 Blijkbaar heb ik een onbewust verlangen naar zelf-vernieuwing, en denk ik van sommige eigenschappen dat ze onmenselijk en weerzinwekkend zijn, en dat ik het een plekje moet geven ookal schaam ik me ervoor. En ik heb te weinig trots en teveel schaamte xdd

Nou hierbij dus het begin: Ja, ik geloof heel sterk in droombetekenissen en dat is iets van mij en daar ben ik trots op :3

Zoo, mooi begin he :3 XD
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid

Geleerd voor Duits. Nu naar het ziekenhuis toe fietsen. En dan weer leren voor Duits en hw maken. Woordjes, zinnen en grammatica leren is saai xD

V Mijn Duits is ook beter dan Nederlands xD Komt doordat ik bij Nederlands weinig toetsen heb en die verknal ik altijd.

Laatst gewijzigd door Imme op di 21 feb 2012, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Saphira

Oehw duits leren is leuk x33 Ik krijg pas over 2 jaar weer duits op school T-T Baal ik echt van joh :P mijn duits was altijd beter dan m'n nederlands XD Duits is ook veel leuker en makkelijker dan nederlands xD vind ik (a)

En ik heb oorpijn T-T
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

nog niet eens vakantie -___- ik dat nodig hebben

Als ik al mijn huiswerk vanmiddag doe, kan ik vanavond simmen! :D Echt, ik heb dat al zo lang niet meer gedaan..
Just be kind.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Ik heb jammer genoeg helemaal geen vakantie o.0

Vandaag weer een dag stage, vandaag is het jammer genoeg rustig. Zit maar een beetje te internetten. Kan er helaas niks anders van maken. De trein heeft weer vertraging, dus ik ga makkelijk koken! Kip in de oven en klaar :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten