Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 243 van 250

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Yaay, bijna vakantie <3
En boem, die cd's moeten echt nú komen, ik wil ze gewoon zo graag ;d
En de Kerrang moet ook komen, ik hoop dat er leuke posters voor mijn deur inzitten c:
Najaa, dadelijk beetje verder schrijven aan mijn muziekblog, aan mijn verhaal beginnen, én muziek luisteren. Woeeesh, alleen thuis <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid

Net terug van school. Heb de PO verknald. Was dus veels te veel. En de natuurkunde VT van volgende week verplaatst naar na de vakantie. En had een 6,8 voor een natuurkunde VT waar ik niets van snapte. Me is happy :D
En het regent, maar gelukkig zit ik binnen xD Nu tv kijken en dan onmogelijke wiskunde leren.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik wil vakantie, maar ik heb dat de 24ste pas ;3
Hadden we toch die so van bio, super triest! Nu hopen op een onvoldoende, maar het was makkelijk, en heb niet geleerd, duss ben ik bang voor een voldoende en dan kan ik 'm niet over doen :sweatdrop

En morgen het eerste uur vrij, en mss het tweede uur ook, mijn nederlandse leraar kennende :roll
Nu nog even duits leren, en heel misschien toch verder gaan met het verhaal dat ik aan het schrijven was (=
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Morgen naar de universiteit hier in de buurt :) Een soort nieuwsproject en in de lunchpauze natuurlijk shoppen ^^ Ghehe :)

Dus nu lekker geen huiswerk, al heb ik het toch best druk: donderdag presentatie van ongeveer een kwartier in het Engels en ik moet m'n tekst nog een beetje leren, verder nog piano spelen en straks nog oppassen.
AnsjJ2

WEer een drukke dag op stage gehad :O als het zo de aankomende tijd gaat, tot t einde van de stage.. Dan zeg ik : Yesss. Had vandaag ook mijn eerste vergadering, was ook vaag :P Moesten wij , als stagaires, ons voorstellen >< Dat was wel raar, mja.

Moest vandaag alle PC's en outlets (Waar je internet kabel in kan prikken voor LAN verbinding) gaan registreren van de hele school><! Dat was wel naar, maar ach! T zit er op xD Daarna moest ik een PC deployen*, die niet te deployen was.. Hardeschijf kapot, dachten we eerst. Maar bios moest geupdate worden. Kwamen we niet in de bios omdat het bedrijf die de dingen heeft verkocht, een wachtwoord op de bios heeft gezet. Dus nu is die klaar gezet met 20 andere pc's (Die op geblazen zijn met 400 volt) klaar voor reparatie

* Deployen = Windows 7 installeren via het netwerk. En alle overige dingen die je nodig hebt voor kantoor gebruik zit er dan al gelijk bij in. HANDIG)
Simmielove

2de uur viel ook uit, ik wist het niet ;3
Gelukkig nog maar 5 uurtjes zo, alleen ik ga heel hard hopend at we dieniet aan het einde van het jaar in goeven te halen.
En ik heb weer koppijn, 't zal ook 'ns niet zo zijn zeg -.-
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
AnsjJ2

^ Als je er over wilt praten mag je mij altijd een PM sturen :) (als je het hier niet kwijt wilt)

vandaag een relaxte dag op werk (Stage, noem het maar werk want het is werk) tot nu toe alleen 4 laptops ge-deployed, 1 pc uit het raam gegooid (grapje, wou ik wel maar mocht niet :( ) en even een beamer gefixed ><
Simmielove

Mijn maag knorde net maar no way dat ik ga eten, anders ben ik echt zo'n vreetzak, heb 2 uur geleden mijn brood op gegeten.
En de koppijn is niet over, heb echt iets van 5 liter water gedronken en het bonkt nog steeds zo erg. Ik haat dat zoo erg!
En morgen het eerste uur vrij ><
Daar heb je lekker veel aan zeg, ik was veel liever het vierde uit, dat is nog wat nuttig, maar het eerste vrij. Dat vind ik nergens op slaan.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten