Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Lijkt deze uitdaging je leuk?

Ja, ik ga het proberen
2
18%
Nee, lijkt me vreselijk
0
Geen stemmen
Het klinkt wel leuk, maar ik ga het zelf niet doen
9
82%
Totaal aantal stemmen: 11

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Baas van de stad

Ik weet niet of deze uitdaging al bestaat, maar zo niet: wie wil er baas van de stad worden?

Baas van de stad
Je kwam aan in je woonplaats. Er wonen veel families die doen aan een 10G, maar voor jou is dat niet genoeg. Straks is de 10e generatie er en wat dan? Dan heb je veel geld en een goede baan, maar voor jou is dat niet genoeg. Je wilt baas zijn van de stad. En alleen niet op de politieke burgemeester manier; je wilt alle openbare kavels van je stad bezitten!

Doel van de uitdaging:
In zo min mogelijk generaties alle gebouwen van de stad bezitten
De laatste stamhouder bereikt de top in de politieke carrière
Alle openbare kavels zijn geüpgraded naar niveau 3

Regels
In principe gelden de gewone regels van een 10G (geen cheats, geen ambrosia, geen levensvrucht eten etc.). Bedenk wel dat het niet gaat om Legancy-punten, maar om de kavels. Dus een huiskavel die veel waard is of veel familieportretten zijn leuk, maar niet nodig. Verder gelden er nog een aantal extra regels.

Wereldavonturen
Uit ervaring weet ik dat je tijdens een vakantie veel geld kan verdienen. Daarom moet je als je besluit van de vakantie te gaan profiteren (dus als je avonturen gaat voltooien, nectar gaat brouwen, fotograaf wordt of de verzamelhulp gebruikt om veel geld te verdienen) zorgen dat je een vakantiehuis krijgt met de waarde van ten minste 20000 simdollar op vakantie. Je mag in elke levensfase van de stamhouder maximaal één keer op vakantie. Je hoeft niet op alle vakantiebestemmingen een vakantiehuis te hebben, maar dan mag je in al je generaties niet één keer op vakantie gaan naar die vakantiebestemming om geld te verdienen.

Rijke sims trouwen
Je mag pas rijke sims trouwen vanaf het moment dat je 10 of meer locaties bezit. Vakantiehuizen tellen niet mee. Het maakt niet uit in welke generatie je zit.

Monsters
Ik ken niet alle monsters, maar in principe mag je alle monsters zo veel gebruiken als je wilt (vampiers ben ik nog niet zeker van, ik weet niet hoe veel voordelen je hebt), behalve de robots: daar mag je er maximaal twee van.

Beroepen
Je mag elk beroep uitoefenen, behalve dat de laatste stamhouder dus de top moet bereiken in de politieke carrière.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik was zelf al bezig, maar mijn spel doet raar, dus ik weet niet of ik nog verder kan met mijn familie. Veel succes voor de mensen die het gaan proberen.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie