1.Dylan heeft als voornemen om in dit jaar eindelijk proberen te zwemmen(hij is namelijk bang voor water).
2.Ook wil hij eerst gaan na denken voor hij iets doet(dus niet meer meteen de spullen van zijn zusje kapot maken en dan spijt krijgen).
3.Rick wil het zielenrust beeld vinden voor het te laat is.
4.Angie wil dit jaar eindelijk een ruimteschip zien, om te kunnen bewijzen aan haar man dat naar jaren onderzoek doen ze toch gelijk heeft.
Ja, je ziet het goed. Dit ben ik, Feline Pothoven. En ik ben aan het bevallen. Mijn goede voornemen is namelijk om 5 kinderen te krijgen dit jaar. JA, DAT KAN 5 KINDEREN IN EEN JAAR! Ik heb al een dochter Josefien, ze is 15 jaar op dit moment en ze helpt mij met het opvoeden van de kindjes.
Die kindjes komen er niet vanzelf.. Dit is mijn man Henk. En het was heel gezellig. Op de achtergrond zie je mijn 2e kind Timo heerlijk slapen.
Hier ben ik even lief voor mijn Timo, en leer ik hem hoe hij moet lopen. Zo ging dit dus bij al mijn kindjes.
Na de 3e keer pijnlijden had ik een prachtig meisje erbij: Ginger.
Tja, en toen. Ik werd bejaard, maar ik treurde niet, ik verfde mijn haar en adopteerde de laatste 2 kinderen. Megan en Prins
De uiteindelijke familiefoto: mijn goede voornemen is geslaagd! Nog niet makkelijk om zo’n foto te maken hoor, GINGER STA RECHT! Van links naar rechts: Feline, Prins, Henk, Josefien, Ginger, Megan en Timo.