@Evannahsue: Neem aan dat je mij bedoelt ? Het 17 dagen dieet. dan werk je in 4 cyclussen van 17 dagen. waardoor je lichaam zich niet went aan 1 bepaald dieet en waardoor je veel kan afvallen in korte tijd
Evannahsue schreef:@Wat doe je voor dieet?
Het is vandaag blauwe maandag..de zo gezegde depressiefste dag van het jaar.. Lol ik bepaal zelf wel wat die dag zal zijn..
Oke... Ik ben echt niet bijgelovig, maar het is inderdaad de meest depressieve dag van het jaar. Net gehoord dat ik mijn eerste 10 ect's niet binnen heb omdat ik 0,2 punten te kort kom Daarbij is het de bedoeling dat ik voor morgen nog een tentamen ga voorbereiden en nu zitten de bovenburen gaatjes in de muur te boren en dat klinkt echt enorm door O.O
Ik word gek van de zon, grappig, met blauwe maandag ;3
Even frans dat schema afmaken, bleek 2 ww's te missen, dan nog 1 opdracht + leren. En dan nog die ene paragraaf van gs overschrijven en hopen dat die blijft hangen.
Mijn moeder ging net weg en was binnen 3 seconden weer terug, zonnebril vergeten ;3
Gatver, ik moet echt nog super veel leren voor de tentamens... Woensdag heb ik latijn, economie en engels. Engels is heel veel, economie is heel moeilijk en Latijn is heel veel én heel moeilijk...
Lekker gepland weer, mensen die het rooster maken
Ik ben pissig, naja eerder kwaad. Eerst gaan ze hier de spoed eisende hulp dicht gooien, en nu gaat GGZ (psychologen en dergelijke) hier ook dicht. Terwijl GGZ een spik splinter nieuw gebouw heeft naast het ziekenhuis. Belachelijk Dus mijn vriend moet voor zijn psycholoog naar Tokio en als ik spoedeisende hulp nodig heb, mag ik naar Arnhem. Fijn! En dit gehucht noemt zich een stad?
Er lag gewoon ijs op het water vanochtend. Eerst had ik het niet door, ookal fietste ik de hele tijd langs water. Maar toen hoorde ik gekraakt, was een graafmachine door het ijs aan het graven Echt raar.
En zometeen veel hw maken en leren. Maar we gaan ook vroeg eten want m'n broertje moet trainen. Ik besef me dat we gewoon vier keer doordeweeks vroeg eten ivm training van mij en m'n broertje
Dit was een te lange tekst
V ah gatver. Wij moesten in de tweede een keer een schapenhart ontleden.
Laatst gewijzigd door Imme op ma 16 jan 2012, 16:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Net liet m'n ma een glas vallen. Ik zat 2 meter verderop en ik kreeg alsnog glas tegen m'n been aan. Gelukkig is het maar een heel klein sneetje. Ik ben namelijk doodsbang voor hechtingen.
ik heb pas net pwweek en ik slaap nu al slecht o;
en ik wil nog een aflevering van A Thousand Kisses kijken maar ik moet mijn computer afsluiten en ik vind dat stom :'3
en ik ben verslaafd aan Rainbow Pixie met Hoi Hoi :'3
Blijk ik van iemand anders ICT te hebben, stond de tweede pauze dus echt niet op de roosterwijzigingen, naja, boeiend, ik krijg voor dat vak toch geen cijfer, dusee, en het is een keuzevak.