heb die toen aangeklikt.... en ...ik.... kan..........................
..............................................................................
..............................................................................
SPELEN!!!!
Jihaaaaaa!!!
Wat ik wel gek vind: naast de in saves neergezette map heb ik ook andere mappen.
Deze:
SunsetValleyDixyDreamer.sims3\
SunsetValleyDixyDreamer.sims3.backup\
SunsetValleyDixyDreamer.sims3.bad\
Die laatste ken ik niet. Is dat erg? Moet ik daar wat mee?
nee .. ik zou alles zo laten.. die bad map kan wel eens je terug gezette stad zijn.. nee ga maar weer spelen.. en als het fout gaat .. gooi je het gewoon weer on-line en gaan wij je helpen..
Welke mappen moet ik eigenlijk dan bewaren? Tot nu toe bewaarde ik gewoon de hele map '\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\' maar dat neemt zoveel ruimte in. Welke mappen daaruit zou ik moeten bewaren? Saves en downloads, maar welke nog meer?
Kreeg bij het opslaan de foutmelding met errorcode 16. Toen heb ik 'opslaan als' gedaan en het spel vroeg of ik wilde overschrijven. Ja gezegd. Toen geen melding. Nog een keer gewoon Opslaan gedaan.... Draaiend dingetje en toen ging het spel weer verder.
Het lijkt me dat het gelukt is dan.. ikzelf sla het spel altijd gewoon op en daarna opslaan en afsluiten.. misschien eng . . maar als je nu afsluit en het op nieuw probeerd weet je het zeker..
Zou je misschien ook naar mijn andere vraag kunnen kijken over "Welke mappen daaruit zou ik moeten bewaren? Saves en downloads, maar welke nog meer?"
en als ik dan nog een heel andere vraag mag stellen? Ik zoek eigenlijk al tijden en programma wat ik voor sims2 ook had. Daarmee kon ik een object buiten het spel om openen en de naam veranderen en de beschrijving enzo. Maar ik kan het nergens vinden. zo'n guru als jij weet dat misschien...?
als je weet hoe je nieuwe stad heet , waar je het onder opgeslagen hebt net zou ik alleen die bewaren..en het opstarten. wel ff backup maken van die map voor je iets weghaald.
en over de sims 2 ik weet wat je bedoeld dat programma heb ik ook gehad.. dat zou ik op moeten zoeken.. das al lang geleden.. ik ga dat nu niet meer redden.. moet echt nu de finds gaan doen en dan ben ik nog iets aan het doen.. voor morgen op de site.. maar als ik tijd heb van de week zal ik het hier bij zetten voor je..
en over de sims 2 ik weet wat je bedoeld dat programma heb ik ook gehad ... maar als ik tijd heb van de week zal ik het hier bij zetten voor je
Het heeft geen haast, maar als je het zou kunnen vinden, maak je me weer blij. Hoewel, blijer dan nu kan haast niet!
als je weet hoe je nieuwe stad heet , waar je het onder opgeslagen hebt net zou ik alleen die bewaren..en het opstarten. wel ff backup maken van die map voor je iets weghaald.
Hij werkt nog!
Ik heb de map met de stad uit de map 'saves' gelijk apart gezet. Maar moet ik geen andere mappen dan? Zoals:
* DCBackup
* Downloads
* Exports
* Recorded Videos
* Screenshots
Dit soort mappen, of zelfs nog andere?
nee .. je hebt net een nieuwe stad aangemaakt door de oude onder een andere naam op te slaan .. die map moet je overhouden en de rest kan weg.. je hoeft nu nix meer te over nieuw te doen dan alleen die map te houden en de rest weg te doen.. en opnieuw op te starten..
kyta1702 schreef:nee .. je hebt net een nieuwe stad aangemaakt door de oude onder een andere naam op te slaan .. die map moet je overhouden en de rest kan weg.. je hoeft nu nix meer te over nieuw te doen dan alleen die map te houden en de rest weg te doen.. en opnieuw op te starten..
Ja okey... voor nu. Dat heb ik gedaan. Hij liep wel vast maar ik ga ervan uit dat als ik heb gedefragmenteerd dat het beter gaat.
Alleen die andere mappen, die moet ik toch ook als backup houden? Want die downloads bijv. die kwamen uit die backup. Deze en exports, screenshots en saved sims, die bewaard hij toch niet in de saves? En dan heb ik het over vooruitkijkend, om backups te maken vanaf nu zeg maar.
Wil ik toch even lastiger zijn dan ik al ben geweest. Als ik vanaf nu backups maak, dan heb ik het gevoel dat alleen de map 'saves' niet alles bewaard. Moet ik niet ook de downloads, map export, map saved sims en de screenshots bewaren?