Pfff... sommige mensen zijn gewoon bloedasociaal. De glazenwasser zou komen en er was afgesproken dat men zou aanbellen, klimmen ze gewoon over het dak bij de stal naar achterom! Zeg ik er wat van, krijg ik grote mond terug. #pissedoff.
Maar anyways.. Heb verder wel een leuke dag gehad. Morgen weer hele drukke dag.
o0simsfreak0o schreef:waah, ik heb net gelezen dat de Koreaanse groepen: Wonder Girls, Girls' Generation en 2NE1 een album gaan uitbrengen in Amerika, waarvan ik denk dat alleen 2NE1 echt een kans maken, en ze maken een album met Will.I.Am van Black Eyed Peas ben benieuwd
en vandaag is mijn ma jarig, ze is 55 geworden :3
en gister als verjaardags cadeau gingen bij mijn pa, ma en ik naar de musical Daddy Cool en het was awesome
Ik had het gehoord ja :') Maarr.. Ik hoop maar dat WILL.I.AM het niet heel "on-2NE1" maakt
Jammer dat beeldende vormgeving vandaag uitviel. Heb wel eerste 4 uur vrij (;D) maar ik had wel zin in een nieuwe opdracht.
Zometeen ff naar het gemeentehuis racen om te vragen voor een stageplek. ;o
Vrij vandaag <3 M'n ma is jarig dus ik heb een ontbijtje op bed gemaakt, en om 10:00 achter de computer gekropen om te simsen ^^ Nadeel was wel dat net toen mijn peuters opgroeiden naar kind, alles vast liep en windows het maar gewoon afsloot. En bedankt windows, kan ik weer opnieuw beginnen :c
ik heb nog veel huiswerk te maken voor maandag -.-'''''
Moet er maar is aan beginnen!
En ik had een potlood naar een jonge gegooit! ik kwam niet meer bij maar de rest ook niet
Dus ik moest rode kaart gaan halen
kheb buikpijn en moet straks naar een verjaardag
Maar ik mag die mensen niet eens Waarom ik ga..
Me moeder gelooft me niet dat ik buikpijn heb en het moet
Hmm... misschien als ik over me nek ga ? dat ik dan hier mag blijven
SnoepxStok schreef:En ik had een potlood naar een jonge gegooit! ik kwam niet meer bij maar de rest ook niet
Dus ik moest rode kaart gaan halen
wauw, een potlood gooien
naja
kreeg vandaag bijna een bal in mijn geslachtsdeel :'3 het was er gelukkig net boven anders was het auw, alot
en vandaag naar kapper geweest, tis ene beetje kort
naja gelukkig volgende week pwweek dus zie ik iedereen niet langer dan hooguit een uur
^
Dat had iemand uit mijn klas gisteren, hij had pijn, iedereen lachen :'3
Pff, volgende week alleen maar toetsen ><
Maja, het moet een x gebeuren ,o
Net kregen we dus een krant, en ik ging net mijn hond uit laten dus ik geef haar die krant en zeg dat ze het naar het vrouwtje moet brengen (me moeder). Sara stopte bij de bank, en toen ik de krant haar opnieuw gaf wilde ze 'm verscheuren, stom beest :')
Maar wel schattig, want ik moest haar net nog uitlaten, en toen ging ze naast me zitten en keek me super schattig aan <33
Vanochtend bij de huisarts geweest. Heb een antibiotica kuur voor twee weken gekregen, maar die tabletten moet je oplossen en dan drinken en dat is zo goor.
En zo trainen
Omg, doordat Elisa dat zei van de koekiemonster knuffel ging ik kijken op ebay voor koekiemonster knuffels, maar ik wist ff niet meer hoe je knuffel zei in het engels dus deed ik maar ff hug, toen kwam ik uit bij dit; http://www.ebay.com/itm/2-HUG-ME-ELMO-C ... 465wt_1037 Hoe cute is dat? Nu wil ik een navelpiercing