Volgende week tentamens...
10 proefwerken in 5 dagen.. Zijn die sukkels van school zo dom dat ze Latijn, economie en Engels bij elkaar op één dag doen (Latijn en economie érg moeilijk, Engels veeel leerwerk maar makkelijk) en Duits, dat een luistertoets is, alleen op de dag erna.. Daar hoef je dus niet voor te leren... Ik haat school serieus heel erg
Voel me nog steeds niet echt lekker, paardrijden was leuk gisteren en ik heb voor mijn gevoel lang mijn huisqerk gedaan(:
Nu nog ff een kwartiertje lezen en dan mn bed uit.
... wou naar school gaan, zei me zus dat ik eerste uur vrij was. Dus, blijf ik nog ff thuis. En nu moet ik me zus redden, want ze is een boek vergeten en die moet ik nu dan dus brengen...
Gisteravond kwam het zusje van mijn vriend langs, en even later ook nog mijn ouders. Het was best wel gezellig, maar z'n avond is best wel vermoeiend. Vooral als je vader amper wat zegt en alleen maar met de kat zit te klieren. Maar ach, ze zijn weer een keer langs geweest. Mijn ouders dan, pas de tweede keer dat ze hier echt zijn blijven zitten voor een bak koffie of iets...
Was het vierde uit ;D
Het was onofficiële eigenlijk, want wqaarschijnlijk mocht het niet, naja boeie!
Blegh, over 1 of 2 weken die GGD op school vandaag ook voor sommige, en als je van die gewichtslijn afwijkt moet je volgend jaar weer.
Kan ik elk jaar ernaartoe gaan -__-
)("(_#_&# astma ):
Heb wel voorgesteld dat ik iets aan sport ga doen binnenhuis, bijvoorbeeld vaker met de Wii spelen, want dat helpt mij ook wel een eindje. En iets van buikspier oefeningen of hoe het ook heet.. Morgen tot het 7de naar school, en mijn mentrix wil waarschijnlijk nog met mij spreken over dat ene meisje uit mijn klas...
En ik heb een dagboek, na al die jaren ;3
waah, ik heb net gelezen dat de Koreaanse groepen: Wonder Girls, Girls' Generation en 2NE1 een album gaan uitbrengen in Amerika, waarvan ik denk dat alleen 2NE1 echt een kans maken, en ze maken een album met Will.I.Am van Black Eyed Peas ben benieuwd
en vandaag is mijn ma jarig, ze is 55 geworden :3
en gister als verjaardags cadeau gingen bij mijn pa, ma en ik naar de musical Daddy Cool en het was awesome
Eerst val ik met een volle fiets boodschappen, dan regent het keihard, dan mis ik opeens een vulling in mijn kies *(volgens de tandarts) en komen mijn verstandskiezen binnenkort... En vervolgens krijg je een telefoontje voor een stage bedrijf waar je al een paar maanden achter aan loopt, dat ze je niet willen. En er is niks meer in de buurt wat me wilt! fijn echt wat een poep dag.
Ik heb zo gestrest vandaag, door school enzo. Echt irritant. En zo eten want m'n broertje moet trainen, heb eigenlijk best wel honger. En morgen vroeg naar de huisarts.
Vandaag had ik selectie voor MEP (Model European Parliament) en ik ben 6e, wat betekent dat ik 1e reserve ben. Ik ben trots op mezelf, want ik heb maar 2 dingen gezegd n_n