Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 6 van 11

ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

Maar moeten dan beide geupdate worden? Dus niet alleen v 2xxxx maar ook v 1xxxx?
En klopt het dat ik telkens een UAC melding van een proxy nogwat krijg?

Hij lijkt nu klaar te zijn: linksonder in de launcher staat nu 2.5.12.004002

Moet ik nu herstarten of gewoon het spel opstarten?
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Ben er nu al blij mee.
Volgend probleem....

1. files in downloads in delen terugzetten aldaar, in tab downloads van het launcher prog installeren en dan met sims3dashboard controleren
2. als alles terug dan wel gedelete is: modsmap terug zetten en weer controleren met sims3dashboard
3. als mods en downloads in orde zijn: saves in die map terugzetten (maar nog niet die van riverbend want die is er nog niet)
4. spel opstarten

Zoiets?
Kyta

ja als je veel sims3 packs hebt kun het je beter in 2 of 3 keer doen .. dus in downloads zetten en dan opstarten en dan de volgende lading..
dan mods en dan je buurt .. riverview kun je beter als laatste doen .. tenzij je riverview als stad om te spelen hebt.. :wink
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:ja als je veel sims3 packs hebt kun het je beter in 2 of 3 keer doen .. dus in downloads zetten en dan opstarten en dan de volgende lading..
dan mods en dan je buurt .. riverview kun je beter als laatste doen .. tenzij je riverview als stad om te spelen hebt.. :wink
Heb daar 1 stad, maar dat is niet zo erg.
Dat controleren is toch alleen met sims3dashboard hè?
Kyta

het kan zijn dat sommige downloads het niet doen.. die kun je evt.. omzetten naar monkey bestanden en hopen dat ze het wel weer doen.. de conflicten kun je via dashboard weghalen .. onder in zie je staan.. action geloof ik en dan neem je delete..

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie