Misschien komt dat omdat er weinig gebeurt. Misschien moet jij als spelleider even de boel wakker schudden?
Ook vind ik het erg onduidelijk wanneer je moet stemmen. Misschien moet je dat wat duidelijker aangeven? Nee, hierbij verklap ik niks over mijn dubbelrol.
Ayumii zou je misschien inde eerste post bij de namen aan willen geven wie er al dood zijn? Dan kan ik het nog een beetje bijhouden hoelang het nog duurt etc.
Heel veel succes! Misschien moet je er een verassingselement in gooien?
Uhm, misschien een technisch probleem met de trein en dat ze even naar een of ander uitgestorven dorpje mogen? Ze zitten dus ergens in the middle of nowhere, dus dan is dat dorp nogal.. levenloos ofzo
over dat stemmen: Dat het in de beginpost staat is niet zo handig, denk ik. Veel spelers kijken daar vaak niet eens omdat ze denken dat ze wel weten wat er staat, plus kijkt men vaak automatisch op de laatste pagina omdat daar juist de dingen staan die belangrijk zijn, zodat ze daar hun volgende post op kunnen baseren. Dus misschien moet je dan een soort mededeling doen in het vragentopic en/of speltopic, of anders PM's rondsturen?
. Als het goed is stuurt ayumii PM's. Dus het is als het goed is wel duidelijk wanneer je moet stemmen.
Ben ik blind of staan de doden er nog als levend tussen?
V ja, ben blij dat er in ieder geval 1 iemand is die het zich boeit. Ik kan ook niet posten, dan pp ik ook.
Trouwens, je kan eigenlijk wel 2 posts er tussen zou toch ook wel een keertje mogen?
Laatst gewijzigd door djon black op zo 15 jan 2012, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
@Ayumii Ik denk dat de moord/stemrondes juist het posten stimuleert, dus probeer deze echt elke week te doen! Anders gebeurt er niks in het spel en weten mensen niet wat ze moete doen. Dus ik wil echt dat je elke week een stemronde hebt
Ayumii,
ik weet het dat het moeilijk is een rollenspel leiden, maar, toon tenminste dat je je best doet! Ga gewoon door met die moord rondes. Dan, zien mensen dat bij nieuwe berichten en dan gaat er weer gepost worden. Dat is een soort vicieuze cirkel.
Eigenlijk wordt er alleen maar gepost als er een moordronde is, dus dan zou ik die nou juist wel doen.. En misschien moet je nog een gebeurtenis toevoegen, anders gebeurt er gewoon niks in de trein, en dan post je ook maar de hele tijd dat je in de trein zit..