Geef je Sims een Thema feestje, zomaar of omdat je opslag hebt gehad. Laat je Sims gek verkleden als een Piraat, een pompoen of wat dan ook en plaats ze bij elkaar voor een groeps foto! Laat de foto er zo gek mogelijk uit zien. Je mag hierbij ook photoshoppen
Update
Mijn sim beleeft een zotte tijd met haar hond.
Maar er ontbreekt toch iets in haar leven... Na lang zoeken vond ze het: een man.
Ze koos een politieagent omdat ze dan geen schrik meer moest hebben van inbrekers.
Het was liefde op het eerste zicht. De rest vul je zelf maar aan
Alleen is een echte zakenvrouw nogal dominant... De man werd al buiten gesmeten en moest in de tuin bijslapen... Kan mijn sim eigenlijk ooit een relatie hebben? Leggen ze het terug bij? Meer na het eten!
mijn sims is net zwanger en dan kan ze zich niet make-overen grr nu kan ik geen leuke foto maken denk ik:D nou ja ik ga snel spelen dan bevalt ze en dan kan ze toch nog een make-over doen:D
Benjamin was dus bij mij ingetrokken, en dat ging geweldig! Hij is zo'n leuke vent... Ik ben (weer eens) hopeloos verliefd. Voor zolang het duurde...
Benjamin is een vampier, en een nogal aparte vampier. hij wil liever geen plasmafruit of sap drinken, en al helemaal geen echt bloed.
Dat werd zijn einde. Hij had het te lang uitgesteld, en ik was net te laat toen ik naar hem toe kwam renne dat hij mijn bloed moest nemen.
Hij was dood voordat ik het wist.
Die dag, kon niets of niemand me opfleuren.
Ik was ook bijna een dode.
Maar toen kreeg ik het telefoontje.
Het telefoontje dat mijn leven redde.
Het wetenschapslab had ervan gehoort, en bood aan om hem weer tot leven te brengen! lthans, zijn geest! Ik wist niet wat ik hoorde en sprong meteen in de eerste de beste taxi.
En toen was hij weer bij me. Het zal nooit hetzelfde zijn, maar dit is beter dan hetzelfde.
Hij is nu mijn vriendje!
En we hadden elkaar heel erg gemist, dus gebeurde er iets meer...
Het eenzame feestje, ik had haar eerst helemaal uitgeknipt mo het maar zo te zeggen en toen op een feestafbeelding geplakt en toen was de sim opeens weg op paint en alleen de feest afbeelding, dus ik heb nu geen zin meer om het op ieuwe te doen daarom deze screenshot!