Hooi ik maak een 10 G en de eerste stamhouder is een tiener. Haar naam is Vivian Resco en begint deze generatie. Haar ouders zijn vroeg overleden en woont nu in een appartement met haar huishoudster Amma. en de twee honden : snoopy en Bob.
Ik ben dol op beeldhouwen. Ik doe dat het meest, soms maak ik niet eens mijn huiswerk zodat ik dit kan doen.
Altijd als amma staat te koken ben ik bezig met de andere jongeren in deze flat. Amma maakte vandaag pannekoeken, niet slim want daar stik ik altijd in.
'He amma, ik heb iets voor je.' zei ik.
'vertel, ik luister' zei amma.
'ik heb een gratis vakantie voor je en dat hebben we met de hele flat voor je betaald want we vonden dat je wel rust nodig had.' vertelde ik verder.
'na dat is mooi, ik pak mijn spullen in en vertrek.' zei amma.
'eindelijk, amma is weg' dacht ik. 'ik heb grootse plannen dit weekend en ik ga dat zo sluw aanpakken dat ik geen straf krijg. Ook moet ik ervoor zorgen dat ik die eerste kus nog krijg voor het grote feest.
Ik vind het eerlijk gezegd nog niet zo goed. Ik vind het idee heeeel leuk. Vooral die huishoudster en dat ze nog maar een tiener is die eigenlijk gewoon misbruik maakt van de situatie door haar huishoudster op vakantie te sturen, maar je gaat veel te snel. 'He Amma, hier is een vakantie.' 'Mooi, dan ga ik, doei.' Het kan allemaal wat rustiger, maar je ideeën zijn super!
O ja, en een beetje op je spelling, grammatica en interpunctie letten zou ook niet verkeerd zijn.
duurde even (dus niet) maar hier is ie weer een nieuwe update!
De vakantie
Eindelijk amma is weg en ik heb het rijk voor me alleen. Wat zal ik eens gaan doen? Ik weet het! ik ga een feest geven en daarna .... weetje ik zie het nog wel.
Op het feest ontmoette ik een super leuke jongen. Zijn naam was Thomas en ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Op een gegeven moment begonnen we te praten.
'hoi, hoe is het ?' vroeg de jongen.
'goed met jou? ' zei ik verlegen.
'ook wel, gaaf feest trouwens.' zei hij.
'bedankt'. zei ik.
'oh, wacht eens.' begon hij, 'zou je een keer met me uit willen?'
'ehm ja tuurlijk.' zei ik verlegen.
Eenmaal in de bus naar school kreeg ik buikpijn.
'WTF is er aan de hand' schreewde ik door de bus.
'gaat het wel meissie ?' vroeg de busschouffeur.
'nee man, ik heb buikpijn.' zei ik
'Kun je wel naar school anders zet ik je wel thuis af, de leraren wachten wel op de rest.' zei hij medelevend.
'doe dat dan maar. Ik word niet goed. alvast bedankt trouwens.' zei ik.
'geen punt meissie.' zei hij.
`
Eenmaal thuis belde ik Thomas op die ook zou gaan spijbelen, we spraken af achter de oude kroeg. Toen ik eenmaal onderweg was bedacht ik dat dit niet goed zou gaan maar dat hoopte ik dus wel. Ik trok de school kleren uit en trok mijn mooiste jurk weer aan.
Na een tijdje kletsen nam ik mijn eerste zoen van Thomas, het was geweldig want hij was een geweldige zoener. Ik stond nog een tijdje met hem te kletsen toen we een leraar voorbij zagen lopen. We schrokken allebij heel erg en daarom moesten we ons zo snel mogelijk verstoppen. Toen de leraar weg was vroeg Thomas me iets.
'Wil je mijn vriendinnetje zijn?' vroeg hij.
'JA, JA JA JA,' schreeuwde ik.
Hij keek me heel lief aan maar toen besefte ik me dat we naar mijn appartement gingen. Toen we daar eenmaal waren gingen we eerst praten enz. Maar toen gebeurde iets wat ik niet had verwacht. Maar het gebeurde toch.
'Sorry, maar ik moet nu gaan' zei hij verontschuldigend.
'oke' zei ik
------------------------------------------------------------------
het kan nogal raar overkomen maar ik heb veel screenshots gemist. En ze zijn al bijna volwassen dus. ben te laat begonnen met het iedee dat ik een 10g voor tieners zou beginnen