oke! ik ga door! heb al meteen een up gemaakt!
---------------------------------------------- My life
Ik zal me nog even voorstellen; ik ben Scarlett McDasen. En van die vloek weet je dus al. Dat is het belangrijkste over mij, denk ik.
Ik zal je vertellen hoe dat mijn leven beheerst.
Hoe het mij beheerst.
Hoe het mijn leven verkloot.
Hoe het alles om me heen kapot maakt.
Ik ben net verhuist naar bridgeport, omdat mijn moeder en ik het gewoon niet uithielden op de plek waar mijn vader is gestorven. We leven nu in het huis waar die Alan Stanley woonde. Hij had echt geen stijl! We hebben alles verandert, zodat het weer een beetje anno nu is. En het is gelukt!
Ik heb ook een heel lief schattig hondje! Ze heet Gigi. Ze is nu net volwassen, en een echte trotse dame. Ze is zo’n schatje! Het lijkt alsof ze me echt begrijpt. Als enige. Mijn moeder is heel heel, heel erg lief, en ze doet ook alles wat ze kan, maar volgens mij begrijpt ze het toch niet helemaal.
Mijn moeder is ook veel weg. Ze moet veel reizen voor haar werk, dus ik zie haar niet zo vaak. Ik ben vaak alleen thuis. Soms is het wel eenzaam, maar soms is het geweldig! Dan kan ik gewoon de hele avond met mijn vriendinnen feesten zonder dat ze er iets van weet! Ik laat de huishoudster gewoon een keertje extra komen om het op te ruimen. Wat een mens wel niet allemaal voor geld doet!
Ik ben helemaal niet verwend hoor!
Of mijn moeder naar egypte zou gaan speciaal voor die scooter die net uit is en ik wil hebben?
Eeh… andere vraag?
Of mijn moeder speciaal naar Bridgeport ging en niet naar Appaloosa Plains omdat ik dat wilde?
Eh… andere? (Hállo! Wie wil en nu naar appaloossa plains?!? Dat zwarte gat? Daar is toch niets te beleven?)
Dit is mijn leven, geen normaal leven, maar mijn leven. Ik kon ermee leven.
Maar het staat op het punt om drastisch te veranderen
Ookal weet ik dat nog niet...
---------------------------------------------------------------------------------------
tadaaaaaaaa! dit was hem dan! de 1e up
u like?
\/ dank jullie wel voor de tips & reacties! ik heb het bewerkt, en nu kan ik er de volgende keer op letten
Laatst gewijzigd door little devil op zo 01 jan 2012, 21:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Maar ik heb wel een paar tips:
- Plak de plaatjes boven het stukje text waar het bij hoort en niet eronder.
- Vergeet alsjeblieft de hoofdletters niet, want dat irriteert me nogal :/
- Gebruik niet zoveel letters of leestekens, zoals je in de één na laatste alinea hebt gedaan. Bijv: "Eeehhh... andere vraag?" Ik vind dat persoonlijk ook niet zo fijn lezen.
Maar verder: Keep up the good work! C: