Ik voel me alweer helemaal niet goed. Ben steeds zo misselijk als ik iets heb gegeten of gedronken. En m'n broertje was laatste met zaalvoetbal
Ennuh zometeen serie terugkijken =D Zul je zien dat we dan precies gaan eten..
Edit:
Er wordt hier al mega veel vuurwerk in de straat afgestoken. En in m'n kamer klinkt het keihard. Maar wel mooi om te zien!
ik kijk nu een Koreaanse horror serie die ook een tragedie en een romance ding is :'3
ik ging het kijken omdat Ji Yeon erin speelde, ze was in de 2e aflevering al dood gegaan... de reden datik het keekis dus dood :'3
naja tis alsnog spannend, het was al vanaf de 1e seconde spannend :'3
Ik moet zeggen dat ik echt amper vuurwerk heb gehoord hier. Komt jammergenoeg morgen wel...
Ik vind het mooi om te zien hoor, maar ik vind dat knalvuurwerk maar niks. Net zoals mijn kat trouwens.
^ idd. Om tien uur mochten ze. En mn broertje is ook helemaal obsessed met vuurwerk -__-'
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Heb geen idee. En onze kat spint zo hard zodat ie het vuurwerk niet meer hoort
Zohee, gaan ze nu al vuurwerk afsteken dat ik niet meer kan slapen -.- Ook heel fijn als je van die buurjongetjes hebt die al het vuurwerk geweldig vinden en bij elke vuurpijl die ze zien keihard 'DAAR!' roepen..
Bij ons wordt er sinds half10 ofzo de hele tijd door vuurwerk afgestoken. Niet leuk om de hele dag door geknal te horen. Af entoe hoor je ook zo'n harde knal waarbij je denkt 'dat is geen legaal vuurwerk'.
Bij de Aldi vliegen de prullebakkeb letterlijk in het rond, 25 tuig, politie komt niet, en. Er is al een auto beschadigd. Wij gaan zo nog even naar een RM outlet en een Applestore.
gelukkig is het bij ons elk jaar steeds minder geworden :3
ik kon nu gewoon lekker doorslapen
normaal was mijn broer ook al vanaf 10 uur bezig met vuurwerk afsteken maar nu heeft ie geen eens vuurwerk gekocht :3
argh, kut eczeem, ik zit nu met een heel vet gezicht, want mijn gezicht was heel erg droog zelfs rond mijn ogen dat het gewoon pijn deed, en ik heb zo een stom ding in mijn haar zodat mijn haar niet in dat crèmespuldinges komt :'3
^^ Okay ik weet nu dus dat ik echt dicht bij jou woon
Het valt hier nog wel mee. Ik woon in een doodlopende straat. En het vuurwerk lijkt idd in de richting van de aldi te komen. (wat toch wel een paar straten verder is). Mijn kat is er iig blij mee.
net oliebollen gehaald bij de banketbakker. We hebben ze gisteren voorgeproefd. En ze waren echt superlekker Normaal bakken we ze zelf, maar dit jaar hebben we dr geen zin in (en deze zijn veel lekkerder )