Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 98 van 108

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Grote MeidenTopic

Liza, Waarom zou je naar een psycholoog gaan?
Je ouders gaan scheiden, Okay. Maar dat betekend nog niet dat je er meteen een heel iets van hoeft te maken.
Er zijn fucking veel mensen met gescheiden ouders. En dat emotioneelheid. Dat kan in de familie zitten, maar denk na voor je iets doet. Ik zelf ben impulsief,Bot en Emotioneel aangelegd. Maar ik heb geleerd om na te denken voor ik iets doe. Zou jij ook eens moeten doen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Voor sommige mensen kan het erg zijn Emma, echt niet elke scheiding is hetzelfde.
En ik zou je verzekeren, een scheiding kan echt heel erg zijn, voor iedereen, zeker wat er soms daarna komt ;)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Okay, ik zou zeggen wees jezelf maar denk wel goed na, misschien is er ook een ander iemand die er goed met je over kan praten ;)
En als je dat niet weet, tegen vreemden kun je alles kwijt om je hart te luchten, dus kan je tegen buitenlanders lullen op omegle ofzo (klinkt grappig maar is wel zo)
Liza

Emma schreef:Liza, Waarom zou je naar een psycholoog gaan?
Je ouders gaan scheiden, Okay. Maar dat betekend nog niet dat je er meteen een heel iets van hoeft te maken.
Er zijn fucking veel mensen met gescheiden ouders. En dat emotioneelheid. Dat kan in de familie zitten, maar denk na voor je iets doet. Ik zelf ben impulsief,Bot en Emotioneel aangelegd. Maar ik heb geleerd om na te denken voor ik iets doe. Zou jij ook eens moeten doen
Nou, omdat ik mezelf snij, en al 3 keer heb gedacht aan zelfmoord...
& het gaat ook om andere dingen en niet alleen de scheiding van mijn ouders..
& depressi zit in de familie, dus waarschijnlijk kan ik er ook niet van af komen, of ik moet medicijnen slikken. :c
& ik kan op één of andere manier niet nadenken voor dat ik iets zeg.. maar bij dit schrijven, heb ik teveel nagedacht, en ik ben bang, dat als ik niet naar de psycholoog ga, dat ik er dan over een paar jaar niet meer ben..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik wil niet heel lullig zijn of iets, maar als je jezelf echt snee, had je het niet zomaar op internet gezet...

--

H&M heeft gewoon 1 broek geannuleerd.. Wth?

V Ik vind wel dat ze een mini puntje heeft. laten we btw maar geen discussie gaan openen. iedereen zijn eigen problemen :P
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Emma, doe alsjeblieft ff normaal. Sprry dat ik dit zo zeg hoor, maar je kunt niet iemands hersenpan kijken en door de ogen van diegene zien hoe alles gebeurt, lijkt mij. Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n scheiding erg moeilijk is voor het hele gezin. Stoer doen op school en doen alsof er niks aan de hand is zijn menselijke trekken, en als je het moeilijk vindt om met een situatie om te gaan moet je idd naar een psycholoog gaan. Een psycholoog heeft ervoor gestudeerd om mensen te helpen die moeite hebben met het omgaan met bepaalde dingen, en of het nou zo ernstig is of niet zal de psycholoog het beste kunnen bepalen. ;)

zo, dat is eruit. :|
Liza

AnsjJ2 schreef:Ik wil niet heel lullig zijn of iets, maar als je jezelf echt snee, had je het niet zomaar op internet gezet...

Ik zeg het ook alleen maar omdat ik hier de meeste niet dagelijks tegen kom.. Voorderest weten alleen mijn bffs het.. ;p

@Snooki: hmm, ja, dat zal ik maar eens proberen. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

@Liza
Iedereen in het leven gaat door moeilijke periodes en iedereen gaat hier anders mee om. Als jij momenteel niet lekker in je vel zit en hierdoor drastische maatregelen gaat nemen (Snijden, of je het nou wel doet of niet etc) is naar de huisarts gaan de eerste stap. Vertel je problemen en zij verwijst je dan door.

Verder heb ik hier nog geen raad gelezen waar je iets aan heb. In dit soort situaties valt er ook geen raad te geven behalve gewoon hulp te gaan zoeken. Andere mensen kunnen makkelijk zeggen dat je niet moet huilen, niet stoer moet doen, jezelf moet zijn en noem maar op. Maar als je in de puberteit zit, je ouders gaan scheiden en je overduidelijk een identiteit crisis heb kan dat absoluut teveel worden.

Ik heb zelf ook het nodige mee gemaakt en ik loop ook al jaren met een depressie. Nu afgelopen weken gaat het stukken beter! Ik loop nu dan ook sinds vorig jaar oktober bij de psycholoog.
Dus ik raad je echt aan naar de huisarts te gaan :)
Simmielove

Mijn ex bff haar ouders gingen ook scheiden, alleen wilde ze toen de hele klas tegen me opzetten. Heel raar waar het opeens vandaan kwam, en een andere vriendin van me haar ouders zijn pas gescheiden, ze heeft het er best wel moeilijk mee. Misschien heeft ze het niet echt door zelf, maar ze is er wel wat door veranderd. Ze is bijvoorbeeld ook weer wat vaker ziek. Uiteindelijk heeft ze wat tegen me gezegd erover, en je zag heel erg dat dat bij haar opluchtte.

Ik heb net besloten om me niks of niemand meer aan te trekken, ik ben wie ik ben, so what? (Er werd laatst hamburger tegen me geroepen, en die "(__#&$#"'" jochies kende mij niet eens -.-) nu nog kijken hoe het uitpakt =X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.

Oké, kunnen we heel even ergens anders over praten en hoezo moet dit in het Meidentopic, het is niet echt iets typisch voor meiden? Achja. :|

@Sanne
Goed voornemen ^^
Maar als je er echt last van hebt, nog steeds moet je misschien proberen toch iets aan je gewicht te gaan doen? Zelf wil ik dat ook graag, maar naar mij roepen ze niks ofzo.

Dingen die ik ga doen;
- Meer fruit eten
- Minder snoep/chips en vet eten
- Kleinere porties
- Meer bewegen
- Elke dag 5 minuutjes oefeningen doen

Ik denk dat dat echt helpt, langzaam, maar goed. Achja, we zullen zien, kijken of het me lukt. :P

& Heeft iemand een leuke nieuwjaars nail art? :P
Afbeelding
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met 1x in de week een uur te sporten en dan daarna een uur te gaan zumba'en en daarna proberen twee x in de week te sporten :)

Ik heb er nu echt zin in! Ik ga samen met een vriendin dus dat word dus echt heel erg fijn!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Het enige wat ik wil is dat ik ga sporten :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove

@Marit
Ik heb best wel zware astma, dus dat belemmerd heel erg, ook omdat ik de bijwerking "Gewichts toename" heb, dus ik probeer echt zo gezond mogelijk te doen, maar het lukt niet ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Marit.

^
Dat is vervelend :o
Miss kun je een afval middel gebruiken? Op Teleshopping ofzo zag ik iets met artisjokken, zal toch wel niet werken, maar toch. :P
(Daar zeiden ze dat je er van afvalt zonder iets te doen)
Afbeelding
AnsjJ2

Afval middelen moet je nooit gebruiken!! Een meisje uit mijn klas (We zijn de enige twee meisjes) die heeft van die chemische troep gebruikt. Is in totaal 30 kilo afgevallen.. Maar nu ze een week is gestopt en weer normaal eet, is ze 10 kilo aangekomen!!

Mijn idee is om 1 januari te beginnen met normaal te eten en niet telkens junk food etc.. zal een hoop gaan schelen!!!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb een poosje 10 minuutjes voor het slapen gaan gemediteerd. Daardoor ben ik al 5 kilo afgevallen in een half jaar! Dat klinkt heel weinig maar als je er zo weinig voor hoeft te doen..
Ik moet maar weer ns beginnen daarmee :p
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Gewoon zitten en rustig ademen, niet denken en that's it denk? :P
Oke, iets moeilijker maar voor mij werkt dat x3

Ik heb een probleem met mijn moeder, maar ik moet het echt kwijt, alleen heb ik niemand :$
Het is echt erg en wordt steeds erger maar ik kan het niet zo op het internet gooien :(
*twijfelt of ze het hier neer zal pleuren zichtbaar voor de hele wereld of het stil voor zich houdt*

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie