Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 11 van 25

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 4 on

Afbeelding
'Michelle is nog steeds een braaf kind. Ik heb alleen de taak om haar te leren lopen, praten en om haar zindelijk te maken. Daar heb ik ervaring mee, door die 10 kinderen die ik al opgevoed heb.'
Afbeelding
'En als ik dan met andere dingen bezig ben vermaakt ze zich met haar pop, die ze van een of andere oudtante kreeg. Ik ken die oudtante niet.'
Afbeelding
'Nu is ze weer een paar jaar ouder en niet de slankste, zoals je ziet. Ze traint veel om net zo slank als ik te worden. Maar aan mijn mooie figuur valt natuurlijk niet te tippen. Nee, zelfs niet na zes zwangerschappen.'

Ik ga nu eten.
Edit:

Ik ben er weer. :)

Laatst gewijzigd door Anna op wo 28 dec 2011, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik was zo druk vandaag dat ik niet verder heb kunnen spelen met Charlotte. Ik heb de eerste twee uitdagingen volbracht, toen viel de pc uit en gaf ik het dus op op me op belangrijkere zaken te concentreren haha. Ik ben benieuwd naar de winnaars en vind het knap dat jullie het zo lang volhouden, maar helaas lig er dus zelf al uit! :) Succes met jullie zware taak om door te Simsen haha!
Afbeelding
bartmans7
Snackventer Snackventer

zijn er al mensen afgevalen
en @detuu als je het wilt weten ga ik hier eten dus zeur niet meer dat ik lang pauzes neem want ik heb nog maar 1 pauze gehad en dat was efe naar de winkel voor wat chips en de winkel is hier om de hoek dus dat was maar 5 minuten
Afbeelding
let it sim, let is sim, let it sim
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

bartmans7 schreef:zijn er al mensen afgevalen
en @detuu als je het wilt weten ga ik hier eten dus zeur niet meer dat ik lang pauzes neem want ik heb nog maar 1 pauze gehad en dat was efe naar de winkel voor wat chips en de winkel is hier om de hoek dus dat was maar 5 minuten

Ten eerste sorry voor de PP :$

Maar ik gebruikte jou toen als voorbeeld omdat jij boven mij stond, ik bedoelde er niks persoonlijks mee hoor, sorry dat ik het verkeerd heb uitgelegd, mijn excuses....
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand

Mikese schreef:Ik was zo druk vandaag dat ik niet verder heb kunnen spelen met Charlotte. Ik heb de eerste twee uitdagingen volbracht, toen viel de pc uit en gaf ik het dus op op me op belangrijkere zaken te concentreren haha. Ik ben benieuwd naar de winnaars en vind het knap dat jullie het zo lang volhouden, maar helaas lig er dus zelf al uit! :) Succes met jullie zware taak om door te Simsen haha!
Misschien volgende week woennsdag nog eens proberen? :)
Dan doen er waarschijnlijk (lees: hopelijk :sweatdrop ) Evenveel of zelfs meer mensen mee! :thumbsup ;)
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Gert heeft zijn huisje hier en daar wat opgeknapt, want een bouwval met te goedkope meubelen, dat kan toch niet voor iemand met zo'n baan?!?
Hij houdt niet heel erg van dure spullen en houdt het toch lekker simpel. Maar die oude meubels waren echt té oud.

Ook heeft hij nog een plafonnetje op de kop weten te tikken. Dat staat toch beter dan niks!
Afbeelding
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

En, het is 18:00 uur, dus.
*tromgeroffel*
De volgende uitdaging!

Uitdaging vijf:

Jouw allermooiste Sim!

Je bent nu al een tijdje aan het spelen, dus er zullen al wat mooie Sims in de familie zijn voorgekomen. Laat een foto van deze Sim zien, want wij zijn erg benieuwd! Het maakt niet uit welke leeftijd of welk geslacht de Sim heeft.

Hiervoor heb je één uur de tijd.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie