Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 4 van 25

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Opdracht 2

De perfecte familie!

Het perfecte plaatje: ieder jaar weer staat er met kerst een mooie foto van jouw familie op de schoorsteen. Het hele jaar door kan je met deze foto opscheppen tegenover je vrienden en vriendinnen. Want jouw familie is de mooiste!

Het is al een paar dagen na kerst, toch heeft deze uitdaging ermee te maken. Het is de bedoeling om een foto te maken van jouw familie (of misschien nog een alleenstaande Sim) in kerstsfeer. Kleed ze allemaal netjes aan en tut ze op! Laat iedereen rond de kerstboom zitten of maak een heus kerstdinner: jij mag het verzinnen. Maak één foto van jouw familie en laat die aan ons zien!

(Het hoeft natuurlijk niet perse kerst te zijn natuurlijk, mag ook een bbq zijn, een dagje uit naar t zwembad of het park! Laat je fantasie lopen)

Je hebt tot 15:00 de tijd!
little devil
Podium hulp Podium hulp

nou nadat ik mijn huiskje helemaal hafd ingericht en gestyled, vond ik het wel tijd voor een baan. dus ik heb in de krant gezocht, en ik heb er een gevonden! noem me vanaf nu maar styliste!!
Afbeelding

ik wil eengoede indruk maken, dus heb ik maar meteen een schatstafel gekocht, en en ik begonnen met ontwerpen.

Afbeelding

doodat ik net nieuw ben, ben ik 's avonds maar naar de bar gegaan om wat mensen te onmoeten. de enige die nog een beetje interessant was, was de mixoloog! dus daar heb ik maar uitgebreid mee gepraat.

Afbeelding

toen was mijn eeerste werkdag aangebroken! ik was stikzenuwachtig...
en toen kreeg ik mijn eerste opdracht;

Afbeelding

tja.... wat kan ik daar nou over zeggen?
bij mijn eerste werkopdracht heb ik heel erg gefaalt!!
onderschrift verwijderd door hiki
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Afbeelding
Matthew had de laatste tijd geen zin om langs te komen, dus wat deed ik? Bij hem langskomen! Ik was er al eerder geweest met een feestje en Matthew woont in een prachtig huis. Mijn appartement is zo groot als zijn badkamer. Toch deed Matthew vreemd toen ik aan kwam. Ik moest mee naar de garage. Daar flirtten we wat en fluisterde hij liever woordjes in mijn oor. Maar waarom niet gewoon in de kamer of zo? Hij kwam met een vaag antwoord over zijn moeder en de media, maar ik vermoedde dat het hier om iets anders ging..

Afbeelding
Met een smoes dat ik me niet zo lekker voelde vertrok ik. Ik voelde me naar. Als ik gewoon thuis was gebleven waren dit soort rare dingen toch nooit gebeurd? In het dorp waar ik geboren was wist iedereen alles van elkaar. Hier kon ik alleen hoogtepunten of valse geruchten uit de media plukken.. Ik wist dat Matthew beroemd was, wat dom van me! Ik kon toch gewoon even zoeken op het internet of hij getrouwd was? Jammer dat ik geen computer en internet heb..

Afbeelding
De volgende dag kwam Matthew langs om te kijken hoe ik me voelde. Met zijn charmes pakte hij me in en ik was al helemaal vergeten wat er gister gebeurd was en voordat ik het wist..

Afbeelding
..
Afbeelding
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Afbeelding
Nou, naar het huis, mag je nu Quista Geometric meeten. Een beetje apart kan je wel zeggen, haar ouders waren licht getint, en dan komt er opeens een paars kindje uit, hoe dat komt is nog steeds een raadsel voor de verschillende dokters. Ze wilde wat carrière maken, en vond Bridge port daarvoor wel erg goed gepast. Eerlijk gezegd kon ze het theater niet missen, meteen liep ze het theater binnen om daar alle lessen te volgen.

Afbeelding
Na de verschillende lessen die zijn gevolgd door Quista, zocht ze meteen een uitgaan plek op, met instrumenten. Het mocht dan het einde van de middag zijn, er waren al een aantal mensen die een beetje stonden te kletsen, daar moest wat muziek bij komen, vind je niet?

Afbeelding
Al snel kwamen er andere mensen om mee te jammen, Samen speelden ze de Blues, en het was zeker gezellig. Samen leerden ze van elkaar, maar er was vooral lol.

Afbeelding
Na het jammen besloot ze nacho's te eten, het was ook wel nodig, aangezien het ook al wel 20.00 u. was.

Afbeelding
En daarna een drankje om het weg te spullen, de naam sprak haar wel aan 'Cherry Casanova" maar ze kreeg er wel een raar gevoel door.......

Afbeelding
Daarna pakte ze een pijltje, en hield hem vast, geconcentreerd zat ze te kijken naar het bord en hoe het pijltje er het beste in kon gaan. Al snel stonden er een aantal mensen om haar heen te joelen. En het pijltje was mis, niet op de plek waar het moest zijn. Ze schreeuwde het van argwaan uit, en stiekem gaf ze de mensen om haar heen de schuld, ach wat krijg je als je snel aangebrand bent...
Afbeelding
Lisa is de naam
Imme
Teamlid Teamlid

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

Na ongeveer drie uurtjes simmen:

Afbeelding
Wat onbeleefd van mijzelf, ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Louis.

Afbeelding
Wat erg dat je me in deze lelijke kleding moet zien. Waarom kunnen podiumhulpjes niet wat modieuzere kleding dragen?!?! Ik heb er voor over om rockster te worden.

Afbeelding
Ja je ziet het goed. I'm still single. Ik hoop snel de perfecte vrouw te vinden.

Afbeelding
Ik besloot om naar een plaatselijke pub te gaan om me af te leiden van de eenzaamheid. En ik was shocked door de borsten van de barvrouw :O

Afbeelding
Oké, ik moet toegeven: Dit is niet mijn beste foto xD

Laatst gewijzigd door Imme op wo 28 dec 2011, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Zo jammer dat ik niet mee kon doen :( Ik was er speciaal extra voor opgestaan, helemaal vol ideeën besluit mijn moeder op naar de Ikea te willen. Dus ik eerst zeggen dat ik niet meewilde, besluit ze alleen te gaan... Ja, dat vond ik ook weer zoiets ongezelligs, dus ben uiteindelijk toch maar mee gegaan.

Hoopte dat het niet al te laat zou zijn voor ik terug was, maar toch wel, pfff :(
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Afbeelding
Zoals je ziet zijn Sascha en Matthijs weer een paar jaartjes ouder geworden.
Afbeelding
En van mij moesten ze even een bigsmile opzetten en met hun lieve moedertje op de foto gaan.
Afbeelding
Bella moest in opdracht het huis bewaken. En met succes. Niemand durfde het erf nog op te komen.
Afbeelding
Tieners blijven tieners, dus kattenkwaad uithalen vinden ze zeker leuk om te doen.
Afbeelding
De eigenaar van er duidelijk minder van gediend en..
Afbeelding
..Haalde de politie erbij.
Afbeelding
Thuis volgde een lange preek van Nadia. En die werd alleen gehouden tegen Matthijs, heel apart. Misschien omdat hij de oudste en wijste moest zijn? Matthijs krijgt huisarrest en voor Sascha is geen enkele straf.
Afbeelding
Sascha laat het er niet bij zitten en probeert haar broer weer op te beuren.
Afbeelding
"Het komt wel goed, schatje", grinnikt ze. "Ik ga gewoon lekker met je mee thuiszitten. Dan hebben we samen huisarrest."

Foto voor de tweede uitdaging!
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Anna op wo 28 dec 2011, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie