Allereerst duizendmaal sorry dat ik niet eerder dit dagboek gelezn heb! Het is fantastisch, geweldig AWESOME ROZE gewoon, om het in de woorden van Gwenny te zeggen! Ik heb me in mijn dwaasheid laten leiden door mijn vooroordelen over downloads , maar de kwaliteit van dit verhaal maakt alles goed. Ik heb vandaag en gisteren de volle 50 pagina's stuk voor stuk gelezen en eindelijk ben ik een volger!
Oooh, gelukkig! Maar ik wilde even vragen of je langs wilde komen! Ik moet namelijk nog 95 baby's krijgen, en tja.. ik wil natuurlijk geen kind met Alan Stanley, dus daarom moet je even komen zodat ik zwanger kan worden!
(..)
^(Groot gelijk, want dan krijg je een kind met een -lelijke kop! Ik spreek uit ervaring!)
'Ja, hai, met Gwen Fehn..'
(..)
'Nee, sorry, ik ken geen Zara Fehn ofzo..'
(..)
'Dochter? Ik heb helemaal geen dochter..'
(..)
'HOE DURF JE TEGEN MIJ TE LIEGEN? IK HEB GEEN DOCHTER! EN JIJ BENT AL ZEKER NIET MIJN DOCHTER! ZEKER WEER ZO'N FAMILIELID VAN ALAN STANLEY! ALTIJD MAAR DENKEN DAT ZE DE BESTE ZIJN! Het spijt me hartelijk, maar ik ga mijn kinderen even hun speciale vaardigheden leren! HET IS HIER LEVENSGEVAARLIJK JA!'
'Hallo kleine Krissi! Ja, je moet nu echt die pop wegleggen, want ik moet je echt leren hoe je jezelf kunt beschermen! Want, psst, weetje, hier naast woont een of andere vent die Matthieu heet en die een leger aan tuinkabouters heeft!'
'Dus Krissi, leg die pop weg!'
Kristen: 'Neej, neej, Lenniej hiejr blijvjen. Lenniej oowk lejren!'
'MIJN DOCHTER HEEFT EEN POP DIE LENNIE HEET? OMG, WAAR IS ZE DE FOUT IN GEGAAN? HOE KOMT ZE NOU WEER AAN ZO'N.. ZO'N OMG, ZO'N VERDOEMDE NAAM!
Ik: Dus je hebt toch een dochter? En misschien praat je te vaak over Lennie?
'JA, U HEBT HET GEDAAN! EERST MIJ STALKEN EN NU MIJN DOCHTER ZULKE SCHELDWOORDEN LEREN! EN HAAL DIE STIKKERS VAN UW BUSJE AF, DAT IS AL DE TWEEDE KEER DAT IK U EROP WIJS!'
(..)
'JAJA, DOEN NET ALSOF U MIJ NOG NOOIT GEZIEN HEEFT HE! VUILE TUINKABOUTER! IK WEET WEL DAT U HET WAS!'
De verjaardagen:
Kai is opgegroeid met de eigenschap Netjes.
Kristen is opgegroeid met de eigenschap Technofoob.
Kyle is opgegroeid met de eigenschap Kattenliefhebber.
Ik heb de stand even gelijk gemaakt... Door op de Smurfen te stemmen! Je kan als jongen toch niet op roze stemmen zeker? Bovendien ben ik al jarenlang een fan en ben ik naar de Smurfen 3D gaan kijken deze zomer