Ik zit ff op youtube, en dat ene rondje dat altijd laat zien hoever het filmpje is heeft niet een sneeuwvlokje erom heen. En je kunt het laten sneeuwen in je filmpje door op het sneeuwvlokje te drukken
Ahaha, faal x3
Ik zit zo op m'n iPod Slipknot te luisteren, en ik zocht op youtube zo'n filmpje, dus heb ik random Sulfur gezocht, en ik ging mega droog elke keer als er iemand in het water zat, het filmpje stop zetten. Ik dus mega vaak drukken, en na een paar keer dacht ik echt zo van; heh, hoe kan die muziek dan doorgaan? x3 Mega faal, want ik had nog steeds mijn oortjes in x3
SnoepxStok schreef:Iedereen in mijn klas heeft een iPad gekregen van school.
Het eerste wat ze erop zetten was The sims freeplay
Iedereen verslaafd ^^
ik ben level 8 al
Wat, iedereen een iPad?
Wij krijgen niet eens het geld van de CJP-pas, dat haalt de school er al af voor andere doeleinden....
armzalige school is armzalig
zometeen nog ff naar de kapper voor de feestdagen Het wordt echt te lang, het zit voor geen meter. X_X en morgen waarschijnlijk mijn haren weer verven. :3
@Snaat
Ik heb er volgens mij ook geen geld op staan, en nu komt het leuke; Het wordt helemaal nergens anders aan besteedt, echt zo triest ;o
Morgen gewoon 2 uurtjes naar school =DDD
En ik snap echt niks meer van mijn nl leraar, gelukkig heb ik hem niet meer na de kerstvakantie, we moesten in de vakantie verplicht een boek lezen, ik echt ja dag, we hebben hem niet meer na de vakantie, en ik lees voor mijn lol, en in de vakantie wil ik simsen, dat doe ik al niet zo veel, dusja.
Vandaag een rustig maar vermoeiende dag... Gaan winkelen in de IKEA met de oma, voor nieuwe inrichting van mijn kamer. Ik ben een nieuwe lamp, een (knalgroene) bureauplank en palen voor daaronder rijker, maar winkelen = vermoeiend...
Geweldig, ik haat mijn vriendin nu zo erg.. Ze heeft me nu al zo vaak gekwetst, ik heb er gewoon genoeg van.. Dat gaat hem echt niet woorden als ze zo doorgaat.. Gelukkig is het bijna vakantie, dus dan zet ik gewoon skype en mijn telefoon uit, en dan hoef ik niks meer te horen
uh, volgensmij is er een gast op mij verliefd, vandaag gingen we van de kniepertjes bakken, en toen kreeg ik van hem een mini kniepertje in hartjesvorm. dus, ja, gister zat hij ookal tegen me te praten, wat hij nooit doet. ;x En hij lacht naar me, wat hij ook nooit deed.. en lala, ik ben moe & alleen thuis. ;D
Heb iets geprobeerd met mn banner maar dat ga ik nog een keer veranderen :3
En heb nu nog ergere ruzie met mn ma --''
Ze kan gewoon niet begrijpen dat ze mij pookt met dr gebroken arm en dan geeft ze mij de schuld