Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 96 van 108

Smiley
Snackventer Snackventer

Re: Het Grote MeidenTopic

^^trek gewoon iets aan wat je leuk vind staan. Net zoals Hikari-desu zegt is de H&M een optie en niet zo duur. Ook heb je de Primark, die is heel goedkoop met leuke kleren maar ik weet niet waar er behalve .in Rotterdam nog meer een Primark is.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Kerstjurkjes en -shirtjes kan je rond deze tijd van het jaar overal wel kopen :) Inderdaad H&M en Primark (er zit ook een Primark in Hoofddorp, bij Amsterdam) maar ook de Zara en de Bershka enzo. (: Naja, ongeveer elke kledingwinkel heeft nu wel een feestcollectie.
Je hoeft niet per se een jurkje aan, je kan ook gewoon een skinny jeans aan met een leuk shirtje en pumps of zo, da's net was praktischer/warmer dan een jurkje vind ik (:
Imme
Teamlid Teamlid

Thanks :D Ik was vanmiddag al in de stad, maar had niet echt wat leuks gezien. Maar m'n mams had er niet zo veel zin meer in :P Ik ga in de vakantie nog wel ff kijken. Maar op hakken kan ik echt niet lopen, dan ga ik echt omvallen xD

V Ik wou ook nooit naar schoolfeesten. Ben wel altijd meegesleept door m'n vriendinnen. Maar nu gaan zij ook nooit meer. Ik blij xD Maar als je zelf helemaal niet wilt gaan, moet je dat niet doen. Maar je weet natuurlijk maar nooit hoe leuk het misschien wel niet is.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 21 dec 2011, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Iemand uit mijn klas vroeg laatst zo van; 'Wanneer ga je 'ns echte broeken kopen' kan me niet scheln hoe het bedoeld wordt, maar het is eigenlijk de enige soort broek waarin ik me niet zo'n aardappel voel, krijg ik dat. En diezelfde persoon was boos ofzo toen ik zei dat ik jurke. & rokken nooot van me leven zou drageb. Zou het trouwens raar zijn als je nooit naar ee. Gala van shool oid gaat? Want ik ben waarschijnlijk volgend jaar uitgenodigd om dat ik dan in de derde zit en dan is het kerstgala n ik wee nu al dat ik zeker niet ga, maar im heb ook geen zin in die opmerkingen enzo :X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Opzich zijn schoolfeesten wel leuk, als je met iemand gaat zeg maar :3
Ik ging met mijn beste vriendin, en dat was heel leuk, maar een andere vriendin van mij vond het ook weer niks, dus ik denk dat het nogal persoonlijk is, en als je niet wilt gewoon niet gaan :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik weet echt niet wat mijn stijl is.. Mijn stijl is soms echt heel japans, soms amerikaans.. ik weet het niet.. Mijn stijl flipt gewoon.. :cc
effe zeggeh wat mijn kerstoutfit is. :D
Maillot, rode beenwarmers, laarzen, rood shirt met witte strepen, zwarte bolero, en mijn haar een beetje ulzzang, kogal ofwhatever. xd En ik wil mijn haar kastanje bruin verven. :3 Of zwart..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Marit.

^Nice outfit ding :D
En ik zou kastanje bruin doen, das mooi!

Ik ga dadelijk santa hat nails maken :3

v Ik heb ook nog niks x]

En ik kan alleen op links, omdat ik dus rechts ben.
En btw, die santa hat is heel makkelijk xD

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 23 dec 2011, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ben ik de enige die geen kerstoutfit heeft? ;o
Naja, mij boeit het niet echt ;3

Ik kan dat soort dingen op je nagels echt niet, mijn handen trillen daar te erg voor, vooral als ik zoiets wil proberen =3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik heb ook nog geen kerstoutfit, ga er hopelijk dadelijk een kopen :l

Ik heb nu al wat in gedachten, een shirt of hempje, met een donkere broek en schoenen met sleehakken.. En dan wil ik vooral die schoenen c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Marit.

Heb mijn kerstoutfit;

- Kort zwart vest ding
- Rood T-shirt
- Witte sjaal
- Zwart strak kort rokje
- Zwarte legging
- Zwarte sleehakken en als ik fijne schoenen aan wil doe ik m'n uggs aan :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie