Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 187 van 250

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vandaag zijn die leerlingenstakingen van het LAKS. Ik ga niet staken en naar Amsterdam, maar sommige uit m'n klas wel.

V Ik heb ook belangrijke dingen. En op de schoolsite stond dat de regeling alleen voor onderbouw geldt.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 21 dec 2011, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Poeeeh.. Eigenlijk moeten we koekjes voor het goede doel verkopen, maar niemand wil en het is zooo koud...dus nu zitten we tv te kijken x3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^^
Bij ons hebben ze ook gestaakt volgens mij, maar de PW's gingen gewoon door.
Na de kerstvakantie gaan de lessen van de mensen die staken wel niet door ^^
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik heb vrij, maar da's omdat er zoveel uitvalt dat ik geen lessen heb :') Alleen nu moet ik nog naar school omdat ik iets ben vergeten in te leveren, zucht.
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Gisteren had ik net gegeten en voelde ik mij opeens heeeel beroerd en moest ik overgeven. Er zat vet veel bloed bij, dus moet even oppassen :S Heb nog steeds last van mijn maag, is nog niet de maag die ik gewend ben :O

Verder heb ik net Een collectors edition van Middeleeuwen gehaald! Vet leuke spulletjes zitten daar weer bij! Zal leuk op de zolder passen als ik die ga omtoveren naar game zolder.

Oja! En mijn vriend heeft een uber cool schilderij voor me gemaakt! Plumbobs!

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
Ahaha, awesome xD

Achjaa, weet thuis :3
Nog 2 daagjes, en dan vakantie <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P
morgen alleen nog even met alle 3e havo en vwo klassen bowlen en, dat was het dan. ;P
en, tja... vrijdag. Het zit al in de naam van de dag xD vrijdag ben ik vrij. :P
Afbeelding
Simmielove

Nu nog 2 dagen tot 1 uur, mijn neefje had vandaag 2 tot 5 ><
Gemeen ;o
En had mss een tussenuur vandaag, maar mijn mentrix heeft ervoor gezorgd dat het 7de naar het 3de ging zodat we niet weer met een tussenuur zaten, gelukkig. En heb een 6,2 voor duits en ik houd weer van de Sims 2 <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Vergeet ik bijna mijn Perry update: Perry heeft zijn 2de vaccinatie gehad, en dat liep niet zoals de eerste keer. De eerste keer was hij heel rustig ook bij de dierenarts, en toen wou de dierenarts hem hebben.. Maar nu pfoef! Hij pakte Perry in zijn nek vel om even de nagels te knippen, en bleren en blazen! Die man zo: 'wat een aansteller kat heb je zeg.. gelukkig heb ik hem toen niet mee genomen!' Maarja, prikje gehad en toen sprong die in mijn armen. En zijn hart ging te keer pfoef! En ik was bijna vergeten te betalen :lol:
Ondanks dat ik de goedkoopste dierenarts heb in mijn regio (Duiven, vd mast) is het echt een hele aardige man! Hij neemt echt tijd voor het beessie, als die wilt meewerken :P Nja in maart gaan zijn kerstballen er af en dan gaat die zijn nagels afknippen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^
Wat een cutie :wub

Mijn hond is gisteren geopereerd, haar baarmoeder is eruit gehaald en een paar onstoken melkkliertjes weg. Nu heeft ze een vet grote pleister op dr buik en heeft ze soms pijn, super zielig. En ze mag niet aan de wond likken en niet springen. Als ze gaat likken moet ze zo'n kap om d'r hoofd, hoe zielig is dat. :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten