Ik bedenk me ineens dat ik dinsdag vrij ben in verband met rapportbesprekingen *yay*
En ik moet echt eens gaan lezen voor Duits maar heb geen zin, dat wordt dus de hele week doorlezen Zometeen maar eens gaan douchen en dan weer tv kijken.
Woow, mijn broer en ik hebben 2 dingen;
Ik moet voor veertien januari 50.000 woorden hebben geschreven,
hij wil voor kerst $50 hebben verdiend met poker..
Ik heb zoveel respect voor hem als dat hem lukt, op een of andere manier
vind ik mijn 'challenge' dan nog makkelijker ;p
Moest vandaag bloed laten prikken. Heb het al een paar keer eerder moeten doen maar deze was wel erg pijnlijk. Ze prikte eerst 2x verkeerd en toen ze eindelijk een ader had gevonden prikte ze er na het eerste buisje doorheen -.-
En toen ging ze in m'n arm roeren om een nieuwe ader te vinden
Maargoed toen ze genoeg buisjes hadden wilde het ook nog eens niet stoppen met bloeden, dus ik heb megalang met dat watje zo gezeten. En nu zit er een groot blauw/paars plek op m'n arm
ikgister helemaal tot kwart voor 1 midden in de nacht zitten lezen, blijkthet helemaal niet vandaag uit te hoeven...
en ik heb denkik huiswerk, ik kijk ooit wel :'3
ik vind het knap dat ik met deze instelling in de 4e zit o;
zonder leren enzo
morgen ook nog cadeautje kopen voor mams voor kerst
@Robin: Het is niet het leukste wat er is ! Ik heb een keer 2 gaatjes laten vullen zonder verdoving, en laatst 1 met verdoving.. Pfoef doe mij die verdoving maar !
Nomnomnomnom zo kip met aardappels en appelmoes en wittebonenentomatensaus nommen . volgens mij was dat geen zin.