Re: De Sims 3 Marathon - Hoelang kan jij Simsen?
Haha, ja hij kookt wel vaker.. Gelukkig kan hij dat:P
263 berichten • Pagina 2 van 14
haha da's wel een goedeAnsjJ2 schreef:Of zeggen dat je aan een werkstuk moet werken en snel gaat simsen hihihi
Laatst gewijzigd door DENNUSZ op zo 18 dec 2011, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel, het gebeurt niet elke dag, maar ik ben het meer dan volledig eens met franniewee. Ik ben zelf uiteraard geen moeder (maar een jongen van 13) en hou minstens evenveel van de Sims als de meeste onder jullie. Maar trop is te veel en andersom ook, en zo'n marathon is voor niets goed. Als ouder zou ik het nooit toelaten. Sorry, maar ik vind het als team vrij onverantwoordelijk om zoiets te organiseren. Jullie weten dat de gemiddelde leeftijd van simsspelers niet boven de 18 ligt en dus lijkt dit me niet gepast. Maar ja, iedereen beslist zelf, alleen vind ik dat jullie veel leukere dingen hadden kunnen bedenken, die voor iedereen toegankelijk zijn. Jammer, want zo'n uitdaging voor de Kerstvakantie lijkt me wel een leuk tijdverdrijf. Afijn, doe wat jullie willen, maar eigenlijk hoop ik niet dat jullie ouders ermee akkoord gaan, aangezien het volgens mij weinig pedagogisch verantwoord is.franniewee schreef:Even een reactie op alle kiddo's hier:
Ik ben ook moeder en ik zou het niet goed vinden als mijn zoons met een dergelijk idee aan zouden komen zetten. Om de dood eenvoudige reden dat het niet goed is om zo lang achter elkaar achter je pc naar een scherm te zitten koekeloeren.(Hoewel ik zelf best fanatiek kan zijn als ik eenmaal met iets bezig ben) Het idee zelf
vind ik ook niet aantrekkelijk, ondanks de 'uitdagingen' tussendoor.
MAAR ik ben godzijdank niet iedereens moeder en ik moet ook niet iedereen van eten en drinken voorzien en de volgende dag![]()
paracetamolletjes uitdelen en rothumeurs
verdragen. Gebruik gewoon je gezonde verstand en denk nog eens na over deze 'uitdaging'.
Wetende dat ik mijn kop uitsteek en mijn boodschap dus niet 'ah leuk, gaaf, cool, vet' is.