Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

438 berichten • Pagina 8 van 22

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Meer liefhebbers voor fotografie?

@ Jepske: Ik moet er nog 10 doen :P en ik heb een statief alleen dat werkt heel onhandig met kinderen dus deze zijn allemaal uit de hand genomen ;) Ik heb echt 180 foto's van die twee of zo, haha.

@ Bakie: Die eerst is in Photoshop bewerkt, het werkelijke contrast ligt iets lager en bovendien zijn het kinderen en als je dan moet gaan prutsen met de instelling is dat 'ene' magische moment al weer weg, snap je? Ja, dat laatste is heel goed gelukt met het diagrafma etc. Ik wil ook een 50 mm f 1.4 lens kopen maar ik twijfel nog ;p

EDIT:

V Mijn buurmeisje en dr beste vriendinnetje :) heb niet zoveel kindjes in de buurt ;p

Laatst gewijzigd door Leonie op ma 20 jun 2011, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Momenteel ben ik bezig met analoge fotografie. Dit is nog doormiddel via een analoge camera (met rolletjes) je moet zelf het aantal seconden licht door laten om een goede foto te krijgen etc. Het is echt ontzettend gaaf :) Ik ben er echt NET mee begonnen, dus nog veel oefenen!
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik heb laatst voor de lol m'n katten op de foto gezet :P Voor iemand die helemaal niet wist/weet hoe die camera werkt vind ik het eigenlijk best mooie foto's xD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(Ja ze kijken een beetje hetzelfde maar het zijn broer en zus :P )
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie