^ Jep ik heb Lion al, laggt als de neten, maargoed dat kan je niet meer terug draaien, sowieso vind ik apple wel overdrijven hoor.. ze maken LED, en dunne laptops en whatever, wat allemaal veelste duur is, maar het is allemaal wel mooi enzo maar het is gewoon niet nodig, en daarom ging ik voor een windows; ik kan het betalen, en vaak zijn de specificaties ook beter van een laptop/pc van 1000, als je nou een apple van 1000 neemt is de windows beter qua specificaties, ik neem aan dat je geen 2GB videokaart en een i7 processor in een Mac ziet zitten en die nog onder de 1000 zit? (daar horen tweedehandse niet bij dan.

) maar waar het vooral gaat, ik hou het simpel, ik heb al die poespas niet nodig.. alluminium vind ik alleen maar irritant, ik krijg soms zelfs strooms van m'n pc en toetsenbord (alluminium) ik hou het dan lekker bij die ''cheap-o plastics die 'high-end' fabrikanten als HP of Asus gebruiken'' wat jij zegt, en LED, ja dat zit ook in deze Asus laptop, en het is echt heel mooi, daar niet van, maar het is een beetje overbodig, ik was ook tevreden met een gewone LCD scherm wat mijn Mac dus heeft, ik zie der namelijk niet veel verschil in, nouja de Asus is helderder dan de Mac, maar dat maakt mij niks, mij gaat het wat ik eerder zei vooral aan de specificaties, ik ben blij met m'n Windows i5je, en NVidia Geforce GT540M 2GB. en daar gaat het ook om toch?
+ Mensen die zeggen dat Windows slomer is dan een Mac; like duh.. Mac is grafisch anders (alles is minder transpirant en etc wat windows wel is, was een Mac ook transpirant in vensters enzo dan was die ook net zo sloom.. dus Windows heeft grafisch meer te trekken. (transpirant is trouwens doorzichtig he, ik weet niet of ik het goedschrijf maar oke.

)