Pff, ik ben maar naar huis gegaan. Ik heb wat maandelijkse problemen, en ik had niks bij, en ik voel me ook nog slecht. Alweer hoofdpijn.. Echt, jeetje
Ik was de biotoets aan het maken, toen ik opeens super buipijn kreeg. Gelukkig was dat de laatste les en kon ik naar huis. Nu is de buikpijn weer wat minder.
Pfoe. Ik ben eigenlijk wel toe aan vakantie. Maar de komende weken zijn nog twee drukke weken: veel toetsen en afspraken enzo.
Gelukkig kan ik daarna twee weken uitrusten en gezellige dingen doen
echt hé, ik word er zat van.. Nu zegt mijn moeder dat ik mijn haar niet meer mag verven, en mijn pa zegt dat het wel mag, en van hem mag het zelfs wel, en over een week al! hmm, misschien moet k maar bij mijn pa gaan wonen? :c
En van mijn ma mag ik wel een neuspiercing als ik naar de middelbare ga.. tss.. --"
Twijfel twijfel, zal ik naar ballet gaan of niet? Ik voel me echt niet lekker, maar anders voel ik me zo schuldig als ik niet ga. En ik krijg sinds heel lang weer eens les van mijn allereerste juf.
Leren is saai!
Rot pww, heb ik volgende week. Ik heb 9 pw's!
Gelukkig ben ik zo vroeg begonnen dat ik maar kleine stukjes hoef de leren waar ik max een kwartier aan leer. Maarja, zeven dingen leren is nog veel. Gelukkig hoef ik nu alleen nog Aardrijkskunde!
Geen koppijn vandaag, woohoee! Wel gs leren, en morgen lekker uitslapen, en morgen geen gym, en geen Frans, kan die dag nog beter -alsictuitvaltwel- =3
Omg, mijn geshiedernis leraar haat volgensmij de klas!!!!
We kregen gwn 6 bladzijdes mee als huiswerk!
Wat een kreng!
Kan niet wachten tot dat het weekend is -,-'