Ik ben namelijk op zoek om dat te maken, maar ik denk dat er wel wat sites te vinden zijn in het engels maar ik kan niet echt engels.. Dus kan iemand mij dat in het nederlands uitleggen? :33
De kerstboom staat in de woonkamer en is versierd. Ook de kleine kerstboom in mijn kamer is opgezet en versierd. De geschiedenis toets heb ik ook geleerd dus nu is mijn lijstje helemaal afgewerkt en kan ik gaan tv kijken en simsen
Ik heb totaal geen zin in meer in leren voor eco. Dus ben maar gestopt. Het is al de derde keer dat ik het moet leren en dat maakt het alleen maar saaier. Dus nu ga ik ff thee drinken en dan simsen
Ik voel me nu heel stalkerig, omdat ik al voor de 2e keer achter elkaar direct na Imme iets reageer
Ik wou even kwijt dat ik nu illegaal bezig ben, want ik heb morgen een wiskunde proefwerk en ik ben slecht in wiskunde dus ik zou het eigenlijk moeten leren, toen ging ik simsen en liep de sims vast..
Weer koppijn, natuurlijk ><
En mijn moeder is vandaag in Brussel, en ben dus gezellig met mijn pa =D
We zijn vanochtend al gaan squashen en net naar mijn opa & oma geweest en zo samen eten koken
Ik zou gaan trainen maar ik werd niet opgehaald :l
En dat project, moest je 10 dingen doen, heb ik er 6 van gedaan en degene met wie ik het doe laat niks van zich hore
Nu loop ik een beetje te stressen over dat ik het misschien helemaal alleen moet maken nu