Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 94 van 108

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: Het Grote MeidenTopic

Volgens mij is mijn crush best een zak. We hadden zo een tijdje echt superfijne gesprekken enzo, maar sinds we elkaar weer zagen zijn die gesprekken zo kapot gegaan. En ik weet echt niet hoe het komt, maar toen we elkaar zagen hebben we echt niks tegen elkaar gezegd. Dat was echt wel niet fijn, want ik had er echt twee weken lang naar uitgekeken. (hij is de zoon van een vriendin van mijn moeder van vroeger, en ze hadden een reunie en dan moesten de kinderen meekomen enzo) en toen was ik ook het enige meisje tussen 5 jongens.. ;s En iig, gisteren hadden we echt een vreselijk stom gesprek op fb, zet ik in mijn status van 'alle jongens zijn toch hetzelfde he.. (:' en vijf minuten nadat ik dat had gepost deed hij opeens superlief en hadden we een leuk gesprek, en na een aantal minuten deed hij weer stom? Ik had echt zoiets van aaaargh, maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik zie hem weer 30 december..
(sorry voor de lange uitleg :s)
Afbeelding
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Vraag hem op de man af waarom hij zo achterlijk doet :P
Misschien is hij ook al heel erg verleden tijdens zn reunie om je aan te spreken of iets dergelijks? Plus, jongens zijn altijd anders als er andere jongens bij zijn ze moeten wel 'stoer' blijven..
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Jaa, klopt. Jongens zijn af en toe echt om een punthoofd van te krijgen.
Mijn beste vriendin had verkering met zo'n jongen, en op msn en zo was hij altijd superlief voor haar, zo van 'you're my everything' en allemaal andere dingen, en op school deed hij soms alsof ze niet bestond..
Tjaa.. Jongens.. *zucht*
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Charge
Oplichter Oplichter

Ik ga denk ik toch eens vaseline proberen. Bedankt voor de reacties ;)
Misschien kan het ook komen doordat ik labello het hele jaar door gebruik. Dat het dan zijn 'effect' verliest ofzo. Maar ik zeg nu maar wat dus het kan ook zijn dat het daar helemaal niets mee te maken heeft. 8-)
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik gebruik wel eens lipbalsem van Oilily, en dat werkt heel goed.. Normaal heb ik best wel droge lippen, maar nu ik geen beugel meer heb veel meer :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Euhm, sneakers xD
En All Stars enzo, die vind ik ook wel fijn (:
Hakken nooit, ik heb het gevoel dat ik dan keihard val als ik ze aantrek,
en bovendien.. Hakken en Marlinde, iedereen krijgt een hartverzakking xd

V Winkelen vind ik wel leuk, als het niet al te lang duurt en het liefst met vrienden ofzo (:
Naja, gewoon rondlopen en klooien in de stad enzo is ook wel leuk xD

Laatst gewijzigd door marlinde op vr 09 dec 2011, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Sneakers, of van die schoenen die op motorlaarzen lijken (die moet ik gewoon hebben)
Hakken niet, want ik wil mijn enkel niet breken, want ik kan er totaal niet op lopen en ik wed dat het er niet uit ziet. Ik ben ook niet echt van het shoppen ofzoo,,, dat valt me wel erg op. x:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Sneakers <3 ik heb de cookiemonsters nails gedaan xd ik zal ze straks wel ff plaatsen >.<
ikga ze morgen afhalen en dan ga ik sneeuwvlokjes doen of cupcakes <3
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik heb ALTIJD Vans of Allstars aan :X eerst liep ik altijd op de goedkope versies.. maar die gingen na 2 weken al kapot.. en nu loop ik al 1 jaar op hetzelfde paar vans.... en ze zijn nog helemaal heel :D
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik loop niet op hakken, mijn pezen zijn te kort en ik heb platvoeten, ik kan er niet op lopen en bovendien vind ik het niet nodig voor mezelf om nog langer te lijken. (a) ik loop altijd op gympen. Nu draag ik korte laarzen, maar eigenlijk wil ik die het liefst wegdoen en motorlaarzen hebben. ;o (want van me ouders mag ik zeg maar 1 paar laarzen per jaar, en de laarzen die ik nu heb heb ik vorig jaar gekocht maar nooit gedragen dus moet dat dit jaar. ;o)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ben ik de enige hier die op hakken loopt? :3 Nouja, ik loop niet altijd op hakken, maar ik wissel tussen enkellaarsjes van ongeveer 10 cm, laarzen met dikke hak, Uggs en Vans, dus van alles (: Ik heb ook nog sleehakken en van die sandaaltjes met hakken zeg maar, maar daar is het nog nogal koud voor :3

@Rita
Zien zien zien! :D

Laatst gewijzigd door Evelieen op vr 09 dec 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik draag altijd mijn nikes, en ik vind hakken helemaal awesome, maar daar ben ik nog wat te jong voor ;p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Evelieen schreef:Ben ik de enige hier die op hakken loopt? :3 Nouja, ik loop niet altijd op hakken, maar ik wissel tussen enkellaarsjes van ongeveer 10 cm, laarzen met dikke hak, Uggs en Vans, dus van alles (: Ik heb ook nog sleehakken en van die sandaaltjes met hakken zeg maar, maar daar is het nog nogal koud voor :3

@Rita
Zien zien zien! :D
Ik draag over het algemeen ook hakken :) Slee hakken lopen dan toch wel het lekkerste moet ik zeggen! Dan heb je gewoon het idee sport schoenen aan te hebben. Ideaal!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie