Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 14 van 14

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 10 - Gen 2

sorry dat het nu al zo lang duurt o;
maar het op vakantie gaan wilde niet lukken
dus moestik ze in cas opslaan
en dan in een nieuwe buurt proberen maar het duurt allemaal een beetje lang omdat sims best sloom doet :3
ik probeer vandaag de foto's te maken
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 10 - Gen 2

zoo, nu ze eindelijk op vakantie kunnen, plaats ik het eerste hoofdstuk ;3
het is niet zo lang als ik gehoopt had maar om jullie nog langer te laten wachten is ook weer zo cruel :3

dus:

Afbeelding
"PAP, MAM? KUNNEN JULLIE EVEN KOMEN?" riep James van de woonkamer naar zijn ouders. De ouders kwamen aanlopen en werd verzoekt om te gaan zitten, Mercedes zat er ook bij. "Ik, of wij, willen jullie wat vragen," begon James "aangezien we beide nu volwassen zijn zouden wij graag samen meer van de wereld willen zien, wij willen dus allebei niet in jullie voetstappen treden. Wij willen niet het zaken wereldje in dat is gewoon niets voor ons."

Afbeelding
James' vader ademde diep in en zuchtte het daarna allemaal weer uit. Hij vroeg: "Waarom willen jullie zo graag meer van de wereld zien? Het zakenwereldje is meer voor jullie en zij zouden het heel leuk vinden als jullie ons volgen. Als wij met pensioen zijn dat jullie het dan overnemen en het bedrijf nog groter maken." "Maar dat willen wij helemaal niet." zei James. James' vader zei even helemaal niets, tot hij opeens begon te schreeuwen. "Hoezo jullie willen dat niet?! Het zit in jullie bloed! Jullie horen er een familie bedrijf van de maken! Zodat het meerdere generaties in de familie blijft!" "Jij ging toch ook van het boerenleventje de stad in? Waarom moeten wij wel onze dromen neerleggen en hoefde jij dat niet?" zei James boos. "OMDAT IK DAT ZEG!" zei schreeuwde James' vader.

Afbeelding
"Ja het zal wel." zei James en hij liep weg. "En waar denkt meneer heen te gaan?!" "Naar boven mijn koffer inpakken!" "Oh echt niet! Jij blijft hier! Jij gaat mij opvolgen! Als jij weg gaat hoef je ook niet meer terug te komen! Dat je dat even weet." zei James' vader boos. "Waarom doe je zo boos? Jij bent toch ook je dromen achterna gegaan? Waarom zou James dat dan niet mogen?" vroeg James' moeder die best teleurgesteld was in de reactie van haar man.

Afbeelding
"Ja pap, waarom?" vroeg Mercedes. "Ik ga wel met hem praten, misschien dat hij nog ene beetje bijdraait. Maar ook jij moet nadenken over wat je hebt gezegd, want wat jij nu doet is niet eerlijk tegen over James, hij heeft ook dromen die hij graag wilt waarmaken." zei Mercedes toen ze opstond om James achterna te gaan.

Afbeelding
Mercedes liep zachtjes de trap op, ze liep naar de kamerdeur van James zijn kamer. Zachtjes klopte ze op de deur en vroeg of ze naar binnen mocht. Ze hoorde een zacht gemompel dat op 'ja' leek. "James?" vroeg Mercedes "Is alles goed?" "Jawel, jawel maar waarom zou ik niet mijn dromen achterna mogen gaan? Dat is toch oneerlijk?" vroeg James verward met een brok in zijn keel. "Ik weet het James, maar misschien is hij gewoon boos omdat het zo opeens is. Je roept ze bij elkaar en vertelt ze dan opeens dat wij samen meer van de wereld willen zien." zei Mercedes. "Ik blijf bij mijn beslissing, vanavond om kwart over 1 komt een taxi ons ophalen om naar China te gaan, als je meegaat zie ik je om 1 uur in mijn kamer, kom je niet dan is dat jou probleem." zei James vast besloten

Afbeelding
James was die avond niet meer beneden geweest. Mercedes wel, ze had met haar vader gepraat over wat James had gezegd. Ze vertelde niet alles, ze vertelde niet dat hij vannacht om kwart over 1 naar China gaat en dat ze misschien meegaat.
Het was 11 uur 's avonds, Mercedes kwam James zijn kamer in en vertelde dat ze meeging naar China en dat ze bijna alles had verteld tegen haar vader, alles behalve dat ze naar China gaan.

Afbeelding
Het was 1 uur en Mercedes liep zachtjes haar kamer uit. Ze liep rustig naar de kamer van James en klopte op de deur van zijn kamer. James deed zachtjes open en liet Mercedes binnen. Ze gaven elkaar een knuffel.

Afbeelding
Zachtjes liepen James en Mercedes naar beneden met de koffers in de handen. Ze schreven een briefje en legde die op de tafel. Erin stond:
Lieve papa en mama,

Mercedes en ik gaan samen op reis naar China. We weten dat jullie, of in ieder geval papa, dat niet wilde.
Het spijt ons ook dat we niet naar jullie luisteren en niet het zakenleventje in willen.
We houden nog steeds van jullie.

Groetjes, je kinderen.

Onwetend van wat er gebeurde lagen de ouders rustig te slapen.

Afbeelding
Het was kwart over 1 en de taxi kwam rustig voor hun huis tot stilstand. James en Mercedes liepen stilletjes het huis uit en deden de deur zachtjes dicht. Samen liepen ze naar de taxi en deden hun koffers in de kofferbak en stapte de auto in. Kijkend naar het huis reden ze zachtjes weg. Ze reden weg richting het vliegveld...

----------

ik hoop dat dit een goed begin was van deze generatie!
en ik zal vaak grote hoofdstukken maken, aangezien ik anders aan de 20 hoofdstukken ga komen ofzo :3
tips en comments zijn welkom! ^-^
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie