Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie word Miss TT als het aan jou ligt?

Peiling eindigde op vr 26 mar 2010, 17:57

Jade
8
53%
Gwen
7
47%
Totaal aantal stemmen: 15

302 berichten • Pagina 5 van 16

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: S3N Tiener Topmodel!

AfbeeldingNou hier is ze dan hoor...

Stacey Adams
'Hallo, ik ben Stacey, ik ben een meisje, en ik heb me ingeschreven omdat ik van mode houd, en mijn vriendinnen vinden me mooi. Misschien omdat ik me leuk kleed, of omdat ik bambi ogen heb... :love
Mijn talenten zijn; goede feesten organiseren, en ik houd veel van kletsen, en van lachen :biggrin (zet biggsmile op) Mijn moeder wilde, dat ik een instrument ging bespelen, en toen heb ik gekozen voor gitaar... Dat vind ik wel leuk om te doen. Mijn kledingsstijl is hip en modieus. Dus dat zullen jullie ook veel terug zien...

Laatst gewijzigd door Essel op zo 14 feb 2010, 14:26, 6 keer totaal gewijzigd.

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: S3N Tiener Topmodel!

Echt tof dat jullie mee doen!
Heb jullie er bij gezet, en plaats straks de eerste opdracht, maar Djon Black kan zijn foto nog versturen! :thumbsup
Essel

Re: S3N Tiener Topmodel! (modellen, de 1e opdracht is online!)

Ik zie opeens dat ik een jongvolwassen sim heb gemaakt...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.... Ik zal even een andere sim aanmaken (ietsjes anders qua kleding, maar wat ze kan blijven dragen, houd ze hetzelfde), maar dan tiener...
Dus je hoeft alleen het plaatje te veranderen zometeen.

Xx

Laatst gewijzigd door Essel op zo 14 feb 2010, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Opdracht 1 - Gwen de Ruiter

"Hoi kijkers van Tiener Top Model! Zoals jullie misschien al weten, mijn talent is columns schrijven. Ik schrijf ze over mijn eigen leven, voor diverse tijdschriften, zoals 'SimTop' en 'ModelSim'. Mijn favoriete bezigheid kun je dus al raden, schrijven. Dit doe ik het liefste in mijn eigen kamertje, vroeg in de ochtend. Het liefste draag ik mijn lekker zittende huispak."

Afbeelding
Essel

Neehoor, je bent niet te laat, en de einddatum is 21 februari, dus je hebt nog wel ff...

Mijn plaatje:

Afbeelding
Ik vind het heerlijk om gitaar te spelen, en in deze outfit voel ik me helemaal een rockster!
Deze gitaar heb ik gehad van mijn vader, hij is rockster, helaas is hij niet veel thuis... :crying. Dit is onze hobby kamer, mijn moeder fitnesst veel...

Laatst gewijzigd door Essel op zo 14 feb 2010, 20:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Anna

Ik heb net een stuk of duizend foto's gemaakt. Allemaal fout. :D
"Zoals jullie weten, is een van mijn favoriete bezigheden schilderen is. Toen ons huis klaar was en ik mijn kamer kreeg. (mini kamer.) Móést en zou er een schildersezel komen. We hebben de boekenkast beneden gezet want die schildersezel moest hier staan. Het liefst schilder ik als ik thuis kom het uitzicht. Soms maak ik ook fantasie schilderijen. Ik draag altijd oude kleren maar wel altijd deze muts, want ik krijg daar ideeën van. Ik voel me artistiek."
Afbeelding

Detai: Kijk in de spiegel. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie