Ik heb een mooie nieuwe laptop gezien <3.. hij is zo awesome. Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen. Maar dan moet ik eerst mail krijgen van zn site of zij laptops overkopen om op te knappen en tweedehands door te verkopen..
Door Jos vind ik een nieuwe band leuk
Alter Bridge, ze zijn best awesome :3
Vandaag had ik wat kapot gemaakt bij scheikunde, glaswerk, dat moet je dan in een speciale bak gooien, maar ik gooide het er nogal hard in dus echt heel hard geluid door de klas, sta ik daar een beetje
Grrr.... awesome weekend gehad <3 begint school weer... begint mijn leven weer zoals het vorig jaar was...
door die *** kinderen die denken dat ze stoer zijn maar eigenlijk heel zielig zijn D:< GRRRRR.... ik begon net de jongen aardig te vinden die heeft beloofd dat hij me niet meer zal pesten... verbreekt hij ze 'n belofte
Edit: kga slapen Slaaplekker iedereen eigenlijk wil ik het niet door ^ dat....
^Oeff indd waarom zoveel werk!? Ze kijken het toch niet na...
--
Ik ben van Windows af en zit nu op Linux Mint wieee. Eens een keer wat anders, en van school moest ik Linux installeren. dus ja.. Moest wel maar ben er heel blij mee tot nu toe. T werkt fijn ^^ Fijner dan ik dacht!
BAH.
De hond is ziek en had vet veel overgegeven.
Hij lag nu net bij mij op schoot en hij gaf al een uur niet over, kotst die over me heen!
Vet zielig, maar nu zit de bank onder en mijn arm net ook >_<
Ik kom echt om in de hoeveelheid huiswerk Dat heb ik lang niet meer gehad... (gelukkig)
Oke, laat ik dan maar eens wat gaan doen en niet op SN zitten. ;o
AnsjJ2 schreef:^Oeff indd waarom zoveel werk!? Ze kijken het toch niet na...
--
Ik ben van Windows af en zit nu op Linux Mint wieee. Eens een keer wat anders, en van school moest ik Linux installeren. dus ja.. Moest wel maar ben er heel blij mee tot nu toe. T werkt fijn ^^ Fijner dan ik dacht!