Het was gewoon perfect. De dag, het weer (elke dag hetzelfde, dat wel, maar kom), de gastenlijst (Matthew Hamming, Lola Belle, Tiara Angelista, Johanna King, de paparazzi wist waar ze moest zijn), en niet te vergeten: de bruid.
Of niet? Inderdaad niet!
Ze heeft een vuiltje op haar wang! Onvoorstelbaar!
'Emmy, dont traai toe moef, ik haal dat vuiltje van je wang.'
Ze is weer perfect.
Het was perfect. Ik ben perfect. Zij ook. Of toch bijna zo perfect als ik. Want wie komt daar aangelopen... De minder perfecte kant van Emmy zou ik zo zeggen...
Vergeet niet dat jullie ook eventueel voorstellen mogen doen voor verhaallijnen met Alan (lees: de sadist in jullie laten bovenkomen en verzinnen hoe je hem het meeste kunt folteren)
Ik heb nog wel wat verhaallijnen maar samen kunnen we hem nog meer plagen
Wat een leuke foto's weer! En die laatste heeft een prachtig uitzicht met de stad op de achtergrond, achter de bergen. Mega mooie details gebruik jij. Jij maakt perfecte plaatjes
^^ Omdat iedereen ten allen tijde kan blijven volgen en beginnen met mijn dagboek te lezen, maak ik niet zo'n grote update's. Zo kan je makkelijk eens een stukje missen ofzo. Veel respect voor dagboekmakers met grotere en moeilijkere stukken, maar op een computerscherm lees, ondanks dat ik een serieus regelmatige lezer ben, ik niet zo graag lange teksten.
^Dankje. Ik ben bezig aan het vervolg, maar dat komt er ten vroegste zaterdag.
Vanavond rustig naar Tegen de Sterren Op kijken en morgen naar de tekenschool...
EDIT:
Ik vind 50 stemmen genoeg dus ik haal de poll weg. Hier de resultaten:
Clothilde Migraine - Starr was er. Op het feest. Nadat ze me enkele weken geleden nog had staan uitkafferen voor het vuil van de straat, absoluut niet waardig om met haar dochter te trouwen. Ze argumenteerde met het feit dat haar man zaliger, Wilhelmus Starr, een filmcriticus was en dat hij na het zien van mijn debuutfilm 'Cora is reeds gevonden', een vervolg op de bestseller 'Waar is Cora?', ziek werd en uiteindelijk stierf... Wat zij mij altijd kwalijk heeft genomen...
En nu stond ze hier. Op het feest. Met een smile van hier tot in Tokio...!
'Goedenavond, Stanley.'
Ik stond verbijsterd. Nog nooit, maar dan ook nog nooít had ze ook maar een vriendelijk woord tegen me gezegd. Zelfs niet sarcastisch. Wat moest ik zeggen...?
'Ik zei: GOEDENAVOND, STANLEY.'
'Euh, goedenavond Clothilde.
'Kijk, Stanley, aan jou de keuze.' Haar vriendelijkheid verdween als sneeuw voor de zon.
'Ofwel verbreek je het huwelijk nu, ofwel... Ze kwam dreigend dichterbij en siste: 'Ofwel zal ik je hele leven, carrière, en je reusachtige ego vernietigen. Met de pletwals erover. Wat heb je daarop te zeggen?!!'
'Au!'
'Au?'
'Je staat op mijn teen, akelig viswijf!'
Dat had ik niet moeten zeggen...